וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בחזרה לעתיד" גרסת המציאות: זה מה שקרה לרכב שנפגע מברק

29.3.2017 / 5:37

דוק לא טעה: תראו מה קרה לרכב ולנוסעיו אחרי שברק פגע בהם בכביש ראשי - וזה הכי קרוב לסצנת השיגור מ"בחזרה לעתיד" שאי פעם ראיתם

צילום מסך

יותר מ-3 עשורים חלפו מאז סטיבן ספילברג הפיח בנו תקוות למסעות בזמן והנה, כבר הגענו לעתיד שאחרי העתיד המוצג בסרט ועדיין לא המציאו רכב כמו הדלוריאן שיוכל לקחת אותנו לזמנים אחרים - וכמה שהיינו רוצים אחד כזה דווקא עכשיו. בעוד הפנטזיה של ספילברג נראית רחוקה מלהתקיים, נראה שדווקא השבוע נרשמה פריצת דרך מעניינת בנושא. בסרטון שפורסם ברשת נראה רכב נוסע לאיטו על כביש ראשי כשלפתע ברק פוגע בו ומאיץ אותו למהירות כפולה.

המזל שיחק פעמיים לנוסעי הרכב ההמומים: לעומת הנתיב הנגדי שם עברו מספר מכוניות - הנתיב שלהם היה פנוי ואפשר לרכב לאבד שליטה מבלי להתנגש ברכב אחר. בנוסף, הנהג הצליח לבלום בזמן וכולם יצאו ממנו בריאים ושלמים. גם הרכב עצמו לא ניזוק משמעותית ממכת הברק ומלבד עשן שהתפזר מאחור ובמושב הנוסעים - הוא נותר בשלמותו.

רכב נפגע מברק. צילום מסך
רגע הפגיעה/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

איך תשרוד הסובארו נסיעה במסלול מזחלות שלג צר ומפותל?

לכתבה המלאה

הסרטון מסתיים כשקהל רב של עוברי אורח התאגד סביב הרכב ונוסעיו בסקרנות. לא ברור היכן ומתי צולם הסרטון, אם כי הוא פורסם ברשת לצד טקסט בערבית שיכול לשלול לנו כמה אופציות.

בסצנה המפורסמת מהסרט "בחזרה לעתיד" דוק מסב את מכונית הספורט שלו למכונת זמן, שתפעל רק אם תגיע למהירות של 88 מייל לשעה (כ-140 קמ"ש). מעניין אם הנוסעים שיצאו מהרכב הנפגע בדקו עם הסובבים באיזו שנה הם.

ככה זה נראה במציאות

וככה זה נראה בסרט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully