וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמביל-ים עולה על הגל

שי ארז

12.4.2017 / 8:39

חברת השייט אמביל – ים, פותחת את הקיץ, עם אולם תצוגה ראשון מסוגו בישראל ובעיקר פותחת את הדמיון והתאבון. אתם רק צריכים לפתוח קצת את הארנק

פתיחת אולם התצוגה של אמביל. אתר יצרן
אולם התצוגה החדש בנתניה/אתר יצרן

אביב הגיע, פסח בא וזה הזמן להשיל את כל השכבות שחיממו אותנו בחורף ולהתכוונן לקיץ שיבוא עלינו לטובה ובמהרה. חברת אמביל-ים, מחברות השייט הוותיקות בישראל, נתנה את יריית הפתיחה הראשונה של הקיץ עם חנוכתו של אולם התצוגה היחיד מסוגו בישראל וחשיפת דגמי 2017 בישראל. המחירים החל מ-150 אלף ועד 650 אלף שקלים.

פתיחת אולם התצוגה של אמביל. אתר יצרן
עמדת השיזוף ב-SEARAY 270/אתר יצרן

קולקציית ים 2017

יאכטות וסירות ספורט ופנאי נתפסות לרוב כמותרות ויקרות הפונות לפלח קהל עשיר ואנין וברוב המקרים זה אכן כך, אולם לחברת אמביל-ים יש הקיץ הזה בשורה לציבור הרחב עם מגוון של דגמים המתאימים לקשת רחבה של דרישות ומחירים. כל הדגמים המגיעים לארץ מצוידים ברמת האבזור הגבוהה ביותר, זאת לאור ניסיונם רב השנים של אנשי החברה שלמדו שזהו טעמם של הלקוחות הישראלים. דבר נוסף הוא, שבניגוד לעולם הרכב, ליבוא אישי של סירות אין שום יתרון כלכלי והמחירים הסופיים בארץ מקבילים לאלו שיעלה לאדם לקנות את הסירה מעבר לים ולייבא אותה בעצמו לכאן, רק שבקניה דרך החברה הוא חוסך לעצמו את כל הסבך הבירוקרטי והטופסולוגי.

סירה לכל פועל – קוויקסילבר 555 OPEN

נגמרו התירוצים שסירת מנוע ספורטיבית (מה שפעם היה נהוג לכנות בשם גינרי "ספידבורד", ששובש במקור מספיד-בוט) היא מותרות, עם הבאתו לארץ של דגם ה-555 OPEN של קוויקסילבר. אורכה של הסירה הוא 5.47 מ', היא מצוידת במנוע מרקורי המפיק 115 כ"ס ומיועדת ל-6 מפליגים. והמחיר? 149,000 שקלים בלבד. כמו אופנוע גדול, או כלי הסייד בי סייד דוגמת RZR או מאבריק X3 בגרסאות הבכירות.

ספינת הדגל SX277- CHAPARREL

אם הקוויקסילבר נמצאת ברף העממי, אזי ה- SX277 של Chaparrel נמצאת בקצה השני של הסקאלה ומהווה את ספינת הדגל של היצרן. הסירה המפוארת מיועדת ל-15 מפליגים, אורכה 8.38 מטרים והיא מצוידת במנוע מרקורי 8.2 ליטר אדיר המייצר לא פחות מ-380 כוחות סוס. בין היתר ישנה בסירה מקלחת ושירותים, עליה וירידה נוחים למים ומהם הן מהחרטום והן מהירכתיים, מערכת ריקון אוטומטית ישירות לים ועוד שלל אביזרים ומערכות שהופכים כל הפלגה וגלישה לחוויה מפנקת במחיר של 643,000 שקלים.

SEARAY 270 SUNDECK

יש לכם רישיון משיט עוצמה ב', קצת כסף פנוי (645,000 שקלים בלבד) ומחפשים רולס רויס לבילוי על המים וגלישה? טוב ששאלתם, כי לאמביל-ים יש בדיוק את מה שאתם מחפשים. סירת תענוגות שמצוידת ומאובזרת בכל הטוב שיש לעולם הזה להציע כמו גשר סקי, מקלחות, ארגזי קרח ואחסון, מערכת ריקון אוטומטית ישירות לים, ספת שיזוף ההופכת לארגז קרח, מושבים מתכווננים, מערכת סאונד מפלצתית ועוד ועוד. סירת הפנאי הזאת מיועדת ל-15 אנשים כשמנוע מרקורי בנפח 8.2 ליטר המייצר 380 כוחות סוס, מטיס במהירות על פני המים את המפלצת הימית הזאת שאורכה 8.3 מטרים ומשקלה 2,699 ק"ג.


וביניהם כל השאר

בין שלושת הסירות הללו שמייצגות את טווח המחירים משני הקצוות של השקל, נמצאים עוד מספר דגמים כמו ה-CHAPARREL 246 SSI ל-12 איש (אורך 7.47 מטרים, 350 כוחות סוס ומחיר של 460,000 שקלים), הקוויקסילבר 755 שהיא סירת קבינה באורך של 6,99 מ' המתאימה לבעלי רישיון עוצמה א' עם מנוע בעוצמה של 150 כ"ס ומחירה 405,450 אלף שקלים, ה-SEARAY 195PX (אורך 5,94 מטרים, 150 כ"ס, 10 אנשים) שמחירה 220,00 אלף שקלים ונחשבת כסירה "למתקדמים" בקרב בעלי רישיון עוצמה ב'. עוד SEARAY "עצבנית" לבעלי עוצמה ב' היא דגם ה-21SPX המיועדת ל-11 מפליגים והמנוע שלה מייצר לא פחות מ-250 כוחות סוס ומחירה ללקוח הוא 295,000 אלף שקלים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
פתיחת אולם התצוגה של אמביל. אתר יצרן
פתיחת אולם התצוגה של אמביל/אתר יצרן

אמביל-ים

אמביל-ים היא חברת שייט משפחתית בבעלות פרטית מהוותיקות הקימות בארץ. החברה הוקמה בשנת 1957 על ידי יהודה בלום ז"ל כשבנו משה בלום ז"ל הצטרף אליו אחרי שירותו הצבאי. בשנת 1961 כשראה משה מודעה בעיתון אמריקני שחברת מנועי הסירות המפורסמת מרקורי מחפשת מפיצים (דילרים) למותג, הוא כתב להם, קיבל את הזיכיון הרשמי וכל השאר היסטוריה. בשנת 1973, בעקבות מלחמת יום הכיפורים נאסר יבוא ארצה של סירות כדי למנוע בריחת מטבע זר מהמדינה ובליית בריירה רכש משה בלום מספנה בנתניה והחל לייצר מנועים וכלי שייט ביצור מקומי. כשהביקוש עלה על כושר היצור של המספנה הקטנה, רכש משה מספנה גדולה יותר והיצור נמשך עד לביטולו של איסור היבוא אי שם בשנות ה-80' של המאה הקודמת.

מאז עברו מים רבים בים התיכון ומפלס הכנרת עלה וירד אבל חברת אמביל-ים המשיכה לצמוח ולייבא מבחר מותגי שייט תוך שהיא מתמקדת בעיקר בסירות פנאי וספורט מנועיות עד ומעל 7 מטרים. עד כמה מדובר בחברה משפחתית? כאמור את העסק הקים יהודה ז"ל, שהעביר את המושכות לבנו משה ז"ל שהכניס לעסק את שני בניו, אורי ויורם וכיום תומר, בנו של יורם הוא כבר הדור הרביעי שעוסק בניהול העסק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully