וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשיפה רשמית: יונדאי סונטה המחודשת

13.4.2017 / 10:37

יונדאי הציגה בתערוכת ניו-יורק רפורמה חיצונית-טכנולוגית למשפחתית הגדולה סונטה, עם טיפול במראה, חלל הפנים, תכונותיה הדינמיות ומערכות הבטיחות

יונדאי סונטה 2018. אתר יצרן
יונדאי סונטה החדשה. מכונית חשובה, למרות הקיטון במסירות הסגמנט בעולם/אתר יצרן

למרות שבארץ מדורגת יונדאי סונטה בצמרת קטגוריית ה"מנהלים", (מעל 930 סונטות נמכרו ברבעון הראשון), בעולם חווה קבוצת המשפחתיות הגדולות (או "מייד-סייז סדאן") ירידה חדה במכירותיה נוכח פריחתם של רכבי הפנאי. למרות זאת, יונדאי ערה לעובדה שעדיין מדובר בכוח קניה מסיבי של כמה מיליוני אנשים, ולכן עדכנה את הסונטה עם מתיחת פנים היקפית שטיפלה בהופעתה ובמערכות החבויות תחת הלוגו הדרום קוריאני.

ביונדאי אומרים שבמסגרת מתיחת הפנים ניסו "להזריק בסונטה אנרגיות מחודשות", וכי היא "נועזת יותר מבעבר ויפה יותר". החידוש העיקרי שבולט לעין טמון בשבכה הקדמית הגולשת ובצדודית שדופה יותר שמעניקה לה, על פי צוותי המעצבים פרופיל ספורטיבי וצנום. "כל מה שניסינו לעשות כאן הוא להשאיר חותם", אומר כריס צ'פמן, ראש מחלקת יונדאי צפון אמריקה. "רצינו להראות לעולם עד כמה מחויבת יונדאי לתשוקה ולאיכות ייצור". פרטים נוספים נמצאים בשיבוץ נורות LED חדשות ויחידות תאורה קצת מחודדות יותר.

עוד בנושא:
יונדאי איוניק הייבריד במבחן דרכים. אדפטיבית

מבנה הקונסולה הראשי נותר, פחות או יותר זהה לדגם שלפני מתיחת הפנים, אולם ביונדאי הקדישו לא מעט תשומת לב לפרטים הקטנים, כמו איכות המתגים של מערכת השמע למשל, שתהיה כעת "יוקרתית למגע", וכן תחמו את הצג הראשי (7 אינטש) בין שני פתחי מיזוג אורכיים כדי להדגיש את מיקומו. בוגרי סונטה יבחינו גם בידית הילוכים שעוצבה מחדש ודיפונים שונים בסביבת הקברניט. זאת ועוד, הסונטה עודכנה עם מערכות בטיחות תקניות, כמו פיקוח על שטחים "מתים" במראות הצד (סטנדרטי בגרסאות בסיס שנמכרות באמריקה), מצלמות היקפיות, אינטרנט אלחוטי, בקרת סטיה מנתיב, התראה על קרבת עצמים מלפנים ומאחור ועוד.

יונדאי סונטה 2018. אתר יצרן
הצג הראשי יהיה מהיר יותר עם תמיכה משודרגת במערכות הפעלה של אפל ואנדרויד/אתר יצרן

הסונטה קיבלה גם תגבור חלקי בכל מה שקשור לתכונותיה הדינמיות על הכביש; יונדאי מדווחים על חיזוק מבני של 12%, מערכת מתלים משופרת והיגוי שכויל כדי לשפר את התקשורת עם הכביש. מבחינת יחידות הכוח, הסונטה ממשיכה עם הסגל הקיים, משמע מנוע היברידי (שנמכר בארץ) עם 193 כ"ס מחובר לתיבת 6 מהירויות אוטומטית, בעוד בארה"ב נמכר גם מנוע 2.0 ל' טורבו המפיק 245 כ"ס, משודך אל תיבת 8 הילוכים אוטומטית.

יונדאי תשווק את הסונטה החדשה בסביבות חודשי הסתיו הקרוב, כך שלישראל ספק אם תגיע לפני תחילת שנת 2018.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully