וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האביר האפל: מוטוגוצי MGX-21 החדש נחת באולמות בישראל

אופנוע הדגל של יצרנית האופנועים האיטלקית הוותיקה יוצע עם מנוע בנפח 1,380 סמ"ק בעל שני צילינדרים, 97 כ"ס המושגים ב-6,500 סל"ד ומומנט של 12.3 קג"מ

ניר בן טובים

קבוצת עופר אבניר, יבואנית אופנועי מוטו גוצי לישראל, תחל בשיווק אופנוע העל של MOTO GUZZI ה- MGX21, המוכר גם בשם "המבצר המעופף". ה-MGX21 של מוטו גוצי הושק בשנה שעברה, כשהוא מציג שילוב מיוחד בין קלאסיקה איטלקית וסגנון של קרוזר אמריקאי. אל תוך עיצוב אופנוע הבאגר, המזוהה בזכות מסיכת חזית גבוה ורחבה לעומת זנב אופנוע נמוך במיוחד, הוכנס המנוע החזק ביותר של MOTO GUZZI ובנוסף גם נעשה שימוש נרחב במערכות בקרה אלקטרוניות.

ה-MGX21 של מוטו גוצי הוא אפל, שחור, אלגנטי ומצויד במנוע בנפח 1,380 סמ"ק בעל שני צילינדרים בתצורת V רוחבי, כמיטב המסורת של MOTO GUZZI. המנוע ממוקם לאורכו של האופנוע, עם זווית של 90 מעלות בין הצילינדרים. נתוני המנוע של ה-MGX21 עומדים על הספק של 97 כ"ס ב-6,500 סל"ד ומומנט של 12.3 קג"מ המושגים ב-3,000 סל"ד בלבד לטובת רכיבה חלקה ונינוחה, אך יחד עם זאת עוצמתית.
בניגוד למקובל בקטגורית אופנועי הבאגרים, ה-MGX21 מציע לרוכב, בנוסף לחוויית הרכיבה העוצמתית, גם טכנולוגיה מפנקת ובטיחות ברמה גבוהה. שלוש מפות ניהול מנוע, מערכת ABS דו ערוצית, בקרת אחיזה בעלת שלושה מצבים, זוג דיסקים ענקיים מלפנים בקוטר 320 מ"מ עם קאליפרים בעלי 4 בוכנות מתוצרת Brembo, דיסק אחורי יחיד עם קאליפר בעל 2 בוכנות בקוטר של 282 מ"מ.

מוטוגוצי MGX. יצרן, ניר בן טובים
מוטוגוצי MGX/ניר בן טובים, יצרן

נוסף לכל אלה, מציע ה-MGX21 גם בקרת שיוט, רמקולים מובנים, שקע USB להטענה או לנגן מוזיקה MP3, ניהול שיחות נכנסות מלוח השעונים עם תפעול מהכידון, תפעול הפונקציות הסלולאריות בטלפון בפקודות קוליות (כולל השמעת מוזיקה מהסלולארי במערכת האופנוע), אינטרקום ותקשורת עם הנוסע במושב האחורי בשליטה מהכידון, רדיו, זוג מזוודות צד עם נפח אחסון של 58 ליטרים ואטומות למים, 11 חלקים עשויים סיבי פחם שהביאו להורדת משקל של כ-16 ק"ג ועוד שלל פינוקים ואביזרים לרוב.

מחיר ה-MGX21 יחל מ-198,000 שקלים (מחיר כולל מע"מ לפני אגרות רישוי).

  • עוד באותו נושא:
  • מוטוגוצי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully