וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צוות פוינטר IGO הישראלי מנצח את באחה 500 ברומניה

30.4.2017 / 13:47

"באתי, ראיתי, ניצחתי" אמר יוליוס קיסר, לפני 2064 שנה; רז היימן והלל סגל אינם קיסרים אבל הם קפצו לרומניה ליום אחד, ניצחו, והניפו דגל על הפודיום, לתפארת מדינת ישראל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

למי שרגיל לעקוב אחרי שועלי המרוץ הישראלים, מרוץ של יום אחד עשוי להיראות כמו מצמוץ קצר; צוות פוינטר רגיל להתמודד במרוצים של שבועיים שלושה, בפינות המרוחקות ביותר של הגלובוס. אבל זה שהמרוץ קצר, לא עושה אותו קל – הקצב מהיר, המתחרים חזקים, ואין זמן לתקן טעויות נהיגה או ניווט. רז והלל הוזנקו מהמקום השביעי ונדרשו להם 250 קילומטרים, כדי לכבוש את הובלת המרוץ. מרגע זה שלטו במרוץ ביד רמה, משאירים אבק ל-50 המתחרים האחרים. ניצחון זה מציב אותם בעמדת פתיחה מצוינת למימוש שאיפתם, לזכות בליגת באחה 2017 במזרח אירופה.

רז והלל ביצעו מרוץ חלק ונקי, כאשר הלל נאלץ להתמודד עם כל מיני טעויות בספר הדרך. את השיבושים פתרו באמצעות דמיון ויצירתיות; למתחרים אחרים נדרש יותר זמן כדי למצוא את המשך הדרך, זה המקום בו הרוויח הצוות הישראלי קצת זמן. המסלול עבר הרבה ביצות ואגני בוץ שלכדו כמה מהמתחרים, אבל לא את בחורינו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
על קו הזינוק מתגודדים חמישים המתחרים, והיום אנו כבר יודעים – הצהובה של צוות פוינטר-IGO תסיים ראשונה את המרוץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

גומרים-הולכים

תוואי המרוץ היה מהיר במיוחד – השטח היה מישורי וחלק יחסית, נטול סלעים ושיבושי קרקע; "תחשוב על מרוץ בצפון הנגב" אמר לי הלל "או ברמת סירין". אין בעיות עבירות אבל יש אינסוף פניות אותן אסור לפספס, ואסור גם לנהוג מהר מדי – 155 קמ"ש בשטח, זה מספיק מהר כדי להיכנס לצרות. קצב הנהיגה חייב ערנות גדולה במיוחד. ה"צהובה" תפקדה ללא תקלות, הלל דיווח שהוא התאהב מחדש ברכב המרוץ שלהם; זאת לאחר שכבר עלו כמה הרהורי כפירה, ומחשבות לעבור לרכב "צד בצד". אבל הצהובה הוכיחה כי ההספדים היו מוקדמים מדי, וכוחה עדיין בגלגליה. כל שנותר לעשות לקראת ראלי יוון הוא לשטוף את המכונית מהבוץ הדביק, לעבור על כל פינה לראות שלא השתבש משהו, שמן-מים, והרכב מוכן למרוץ הבא.

שני צוותים בולגריים מובילים, אחד עם ניסן פטרול והשני עם סנטה-פה, הגיעו לקו הסיום עשר דקות אחרי צוות פוינטר-IGO. גם המתחרים האיטלקיים לא קמו טוב על הבוקר, והשאירו את הפודיום לבחורינו המצוינים. צוות פוינטר-IGO גמא את 502 הקילוטמרים ב-7:41 שעות – זה נותן ממוצע מהיר של קרוב ל-70 קמ"ש, בשטח. מיכל הדלק הגדול הספיק לכל הנסיעה, כך שלא היה צורך אפילו לתדלק. צמיגי ה-TOYO עברו את המסלול בלא פגע, בלחץ 26-28 PSI.

רז הימן, נהג צוות פוינטר-IGO ציין כי "אנו שמחים לנצח במרוץ הראשון בליגה ולקראת יום הזיכרון ויום העצמאות, אנו גאים להניף את דגל ישראל על הפודיום ברומניה". שני הישראלים הביאו לנו כבוד, וחזרו הביתה עם עוד גביע בינלאומי. אף אחד לא בא לחבק אותם על הפודיום, וטוב שכך. אבל אולי, סוף סוף יבינו הפוליטיקאים שספורט מוטורי הוא הענף בו צריך להשקיע תקציבים?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully