וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוכמת ההמונים - המשומשות הכי מבוקשות ביד2

2.3.2018 / 9:07

הטעם הישראלי, זה לא רק מנגל ביום העצמאות. אלו גם המכוניות שהוא מחפש או מוכר. לרגל יום העצמאות ביקשנו מאנשי אתר יד2 לבדוק עבורנו אילו מכוניות הכי נפוצות בחיפושי היד השנייה, איפה מוכרים הכי הרבה מכוניות ומי המכוניות היקרות ביותר בלוח

לוגו יד2. יד2,
אילו מכוניות חיפשו הישראלים בלוח הרכב של יד2?/יד2

נתוני המסירות של רכב חדש הם לא סוד צבאי. מדי חודש מפרסם איגוד יבואני הרכב את המספרים בהם מופיעים הדגמים הנמכרים ביותר בישראל. אבל בעוד אנחנו מביטים כמשתאים על הכמויות והמספרים של המכוניות החדשות שעולות על הכבישים, בשוק המשומשות מוערך היקף הפעילות בכפי 3 מזה של מכירות הרכב החדש.

ביקשנו לבדוק מהו הטעם של רוכשי המכוניות המשומשות בשוק הרכב הישראלי. לשם כך חברנו לאנשי לוח יד2, שאגף הרכב בו מהווה את הססמוגרף העדין והאמיתי להלך הרוח בשוק הרכב הישראלי והמחירון שלו משקף את האמת כפי שכוחות השוק מייצרים.

מכיוון שאם משאירים אותי בחדר סגור עם ערימת נתונים, יש סיכוי טוב מאוד למקרה חמור של הרעבה עצמית והגעה לאפיסת כוחות בשל היעדר אכילה או מנוחה. שלחנו את הבקשות שלנו לאנשי מערכות המידע של יד2 והם חזרו אלינו עם כמה מספרים מעניינים ומאחוריהם תובנות מעניינות לא פחות.

איפה בארץ מוצעות הכי הרבה מכוניות. עיבוד תמונה
הכי הרבה מוכרים בירושלים/עיבוד תמונה

בירת הרכב של ישראל

כאשר ביקשנו לדעת איפה מוצעות הכי הרבה מכוניות בישראל, מסתבר שירושלים, זו שנטלה תשעה קבין מכל דבר ועוד מתלוננת, היא היא העיר עם הכי הרבה מודעות רכב. נתון מעניין ביחס לעובדה שהיא נחשבת לעיר הגדולה הענייה ביותר בישראל. במקום השני תל אביב מפתיעה גם כן, מצד אחד עיר עשירה, אבל גם עשירה בפקקים, עניה במקומות חניה ובאופן כללי לא ידידותית מאוד למכוניות.

באר שבע תסתפק בתואר אליפות המדינה בכדורגל ותסתפק במקום השלישי בפרסום מודעות רכב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אודי R8. אתר יצרן
הכי יקרה בשנה שעבר - אודי R8/אתר יצרן

מחיר מציאה, לא לקשקשנים

ברגע הראשון חשבנו שמישהו התבלבל ושלח לנו מחירים מבוקשים על דירות בפריפריה, אבל אז נזכרנו שהן אפילו יקרות יותר...

מכל מקום, ברשימת המכוניות היקרות ביותר שפורסמו על ידי לקוחות פרטיים בלוח יד2 מיום העצמאות הקודם לנוכחי, מסתבר שלא מעט מליונרים החליטו לגוון את החניה במכונית חדשה ומבקשים לפנות ממנה את הגרוטאה הנוכחית. או סתם לחוצים על מזומנים כי בכל זאת יוקר המחיה וזה.

שני דגמים של אסטון מרטין ושני דגמים של מרצדס מאכלסים את החמישייה הפותחת. מה שחשוב לומר לפני שאתם צוללים פנימה למספרים הוא שמחירי הבסיס אצל היבואן בדגמים האלו הם הרבה פעמים רחוקים למדי מהמספרים בפועל. לעיתים למעלה אחרי שלל התוספות המיוחדות ולעיתים למטה, בתלוי ביכולות המשא ומתן של הלקוח.

במקום החמישי אסטון מרטין ונטאג' V8, עבור מכונית ה-GT הבריטית בעלת 436 כ"ס שמחירה כחדשה הוא 1,213,000 שקלים ביקש המוכר 1,082,000 שקלים.

במקום הרביעי מרצדס S63 AMG עם 5.5 ליטרים מתחת למכסה המנוע ו-585 כ"ס. בעוד על כזו חדשה תשלמו 1,435,000 שקלים, המכונית שהוצעה למכירה הייתה יכולה להיות שלכם תמורת 1,100,000 שקלים.

במקום השלישי עוד אסטון מרטין שוב ונטאג' אבל הפעם זו של הביוקר עם מנוע ה-V12 (מה זאת אומרת "איך מבדילים?" ל-V12 יש ארבעה פתחי אוורור על מכסה המנוע). כחדשה? 1,842,000 שקלים, בלוח היא פורסמה ב-1,250,000.

מרצדס חוזרת במקום השני, הפעם עם גרסת ההנעה הכפולה ל-S500 קופה, 455 כ"ס דוחפים את ספינת הדגל של מרצדס בתצורת המרכב הספורטיבית שלה. כ-1,400,000 שקלים תעלה לכם חדשה אצל היבואן לא תחסכו ותקחו אחת משומשת ב-1,360,000 שקלים?

ובמקום הראשון? אודי. ליתר דיוק מכונית העל של אודי בגרסת העל. זוהי אודי R8 עם מנוע ה-V10 בנפח 5.2 ליטרים ו-540 סוסים. אפשר לפתוח הזמנה אצל היבואן ולקרוע את הניילונים תמורת 1,495,000 שקלים או לקנות את זו שהוצעה בלוח ב-1,430,000 שקלים - מסתבר שיש שוק לאודי.

המכוניות המחופשות ביותר- פפרטי. עיבוד תמונה
מאזדה מפגינה דומיננטיות בקטגוריית הפרטיות/עיבוד תמונה

מעורב אסיאתי

כאשר ביקשנו לדעת מהם הדגמים המבוקשים ביותר כמשומשים, מסתבר שבבחירה של מכונית משומשת, כאשר היא מחוץ לתקופת האחריות והשקט הנפשי של השנים הראשונות של מכונית חדשה - נוטים רוב האנשים לשים במקום הראשון את האמינות המכאנית ועלויות האחזקה. כך, מסתבר שהחיפושים בלוח יד2 אכן מעידים על העדפה מובהקת של תוצרת אסיה בכלל ויפן בפרט.

בקטגוריית המכוניות הפרטיות, מאזדה 3 מפגינה דומיננטיות חזקה, כאשר הפער בינה לבין טויוטה קורולה במקום השני עומד על כ-900 אלף חיפושים. במקום השלישי מאזדה 6, משפחתית גדולה אומנם הנמצאת הרבה אחרי השתיים הראשונות עם 3,645,531 חיפושים בשנה החולפת.

מכוניות פרטיות מאכלסות גם את רשימת חמשת הדגמים המחופשים ביותר, עם סיוויק סדאן במקום הרביעי וסיאט איביזה במקום החמישי.

המכוניות המחופשות ביותר- פנאי שטח. עיבוד תמונה
לנד קרוזר, המלך הבלתי מעורער של רכבי השטח המחופשים ביותר בלוח/עיבוד תמונה

אבל אל תדאגו לטויוטה, היא חוזרת בגדול בקטגוריית הפנאי/שטח. למרות ההתחזקות של הג'יפונים והקרוסאוברים הרכים, בראש המחופשים עומד טויוטה לנד קרוזר - רכב שטח קשוח אמיתי. תחתיו סוזוקי גרנד ויטארה ובמקום השלישי קיה ספורטאז'.

המכוניות המחופשות ביותר- מסחרי. עיבוד תמונה
יוצאים לעבוד? הרוב העדיפו את איסוזו D MAX, סיטרואן ברלינגו מצליח להתברג למקום השלישי/עיבוד תמונה

באגף המכוניות המסחריות הטנדר הנמכר ביותר בישראל בשנים האחרונות שומר על כוחו גם כמשומש מבוקש - איסוזו D MAX. גם בקבוצה הזו לטויוטה יש נציג, הפעם ההילקס - עוד סוס עבודה וותיק ורב מעללים והערכה. במקום השלישי ולמעשה המכונית האירופית היחידה שמצליחה להיכנס לשלישייה הראשונה, זו סיטרואן ברלינגו מהדור הקודם ששווק בישראל עד שנת 2011 אז הופסק שיווקו בשל היעדר בקרת יציבות.

גל עופרים, סמנכ"לית שיווק ומוצר באתר יד2 : "ניתן לראות כי שוק כלי הרכב ביד השנייה תואם במידה רבה את הביקוש בשוק כלי הרכב החדשים ורכבי הליסינג. מכוניות משפחתיות וחסכוניות - מבוקשות יותר. בין היתר בשל המיתוג שלהן כמכוניות חסכוניות ואמינות. מעבר לכך, ניתן לראות שהישראלים מאוד אוהבים את הגי'פונים שנכנסו חזק לשוק. כאתר שמעודד צרכנות נבונה אנו ממליצים לגולשים לבחון ולבדוק את תנאי העסקה, לבדוק את המחיר במחירון הרכב שמצוי באתר ובכלל לבדוק מה מבוקש בשוק, כדי שבסופו של דבר הם יעשו את העסקה הטובה ביותר עבורם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully