וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4X4 מפואר: ג'יפ גרנד צ'ירוקי "טריילהוק" החדש הגיע לישראל

7.5.2017 / 11:42

גרסת "טריילהוק" מגיעה עם חבילת אבזור מורחבת ומערכת הנעה כפולה מתקדמת עם מתלי אוויר. המחיר, 436 אלף שקלים

ג'יפ גרנד צ'ירוקי טריילהוק. אתר יצרן
ג'יפ גרנד צ'ירוקי טריילהוק בישראל/אתר יצרן

חודשים ספורים לאחר שמותג JEEP החל את צעדיו הראשונים תחת בעלות חדשה בחברת סמל"ת (אלפא-פיאט-אבארת'-סובארו), הודיעה היבואנית המקומית על הגדלת משפחת רכב השטח המיומן גרנד צ'ירוקי עם תחילת ייבוא גרסת "טריילהוק" היוקרתית המציעה שדרוג באבזור הפנים וביכולת השטח.

עוד בנושא:
ג'יפ קומפאס החדש במבחן דרכים. שיפור תהומי

טריילהוק מצויד באותו מנוע V6 עם 282 כ"ס ותיבת 8 הילוכים אוטומטית (0-100 ב-9 שניות), אולם הוא מתוגבר עם מערכת 4X4 קצת יותר חכמה המותאמת לנסיעת שטח מורכבת, בזכות נעילת דפרנציאל אחורי ובעיקר על ידי שדרוג עם מתלי אוויר עם כיול לחמישה מצבים שונים.

המפרט מבוסס על גרסת 'לימיטד' עם צג ראשי 8.5 אינטש, בלוטות', מערכת שמע עם תשעה רמקולים וסאב וופר, פנסי בי-קסנון, חישוקי 19 אינטש, גג שמש פנורמי ועוד, אולם מוסיף גם שלל בקרות בטיחות אקטיביות: מצלמה אחורית אקטיבית, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת בלימה אוטונומית, פיקוח על שטחים "מתים" במראות הצד, בקרת סטיה מנתיב וחניה אוטומטית במקביל וניצב.

ניר בן שלמה סמנכ"ל חטיבת FCA פרטיות בקבוצת סמל"ת: "דגם הגרנד צ'ירוקי Trailhawk מסמן את המשך התרחבות וצמיחת מותג JEEP בישראל. אנו עדים בשטח לרצון של קהל לקוחותינו להיות חלק מהמותג הצומח ואין לי ספק כי המשך התרחבות היצע הדגמים יתרום לגידול במכירות המותג בישראל בשנה הקרובה."

המחיר לג'יפ גרנד צ'ירוקי טריילהוק בישראל, עומד על 435,900 שקלים.




.

ג'יפ גרנד צ'ירוקי טריילהוק. אתר יצרן
ג'יפ גרנד צ'ירוקי טריילהוק/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully