וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאצ'יה דאסטר החדש בישראל עם תיבת הילוכים דו-מצמדית

ניר בן-טובים, יואל שוורץ

10.5.2017 / 10:22

קרסו מוטורס מרחיבה את משפחת דאצ'יה והחלה לשווק בארץ את דאצ'יה דאסטר בגרסת טורבו דיזל עם תיבת הילוכים דו-מצמדית. המחיר, החל ב-100 אלף שקלים

דאצ'יה דאסטר אוטומטי בישראל. יואל שוורץ, מערכת וואלה! NEWS
דאצ'יה דאסטר 2017 בארץ עם תיבת הילוכים דו-מצמדית/מערכת וואלה! NEWS, יואל שוורץ

חיזוק משמעותי לסגל דאצ'יה בישראל. באירוע שהתקיים היום (רביעי) באולם התצוגה הראשי בפתח תקווה, חשפה היבואנית קרסו מוטורס את דאצ'יה דאסטר 2017, כשלראשונה בארץ משווק עם תיבת הילוכים אוטומטית (דו-מצמדית). הדאסטר הוא הרכב הנמכר ביותר של מותג ה"תקציב" של חברת רנו וגם (ועל אף) גרסתו הידנית בלבד עד כה, הפך ללהיט מכירות בישראל.

הדאסטר הדו-מצמדי מצויד במנוע טורבו-דיזל DCI בנפח 1.5 ל' בהספק של 110 כ"ס ב-4,000 סל"ד ו-25.5 קג"מ הזמינים מטווח של 1,750 סל"ד. להבדיל מאחיו הצנוע, סנדרו סטפויי לו תיבה רובוטית חד מצמדית, את הכוח הוא מעביר לגלגלים הקדמיים באמצעות תיבת הילוכים דו-מצמדית EDC לה שש מהירויות, המאיצה בו ל-100 קמ"ש ב-11.9 שניות ועד 170 קמ"ש מרביים. צריכת הדלק הממוצעת (יצרן) עומדת על כ-19 ק"מ לליטר סולר.

עוד בנושא:
כל החידושים של מותג דאצ'יה בארץ ובעולם

חבילת האבזור של הדאסטר כוללת (תקני) את רוב המערכות שנמצאות בדגם הידני, להוציא תוספות ייחודיות. הוא ישווק בשתי חבילות - 'לוריאט' ו'פרסיטז'; הראשונה מגיעה עם מערכת אודיו נשלטת מגלגל ההגה, מראות חשמליות, מסילות גג, בלוטות' מקורי פנסי ערפל ועוד. הגרסה הבכירה, מוסיפה מערכת ניווט 'מדיה-NAV' ומצלמת נסיעה לאחור, חישוקים גדולים יותר וחלונות כהים ליושבים מאחור. לדאסטר אין מערכות בטיחות אקטיביות, ומקבל סיוע ממערכות יציבות, 4 כריות אוויר, סייעני בלימה ובקרת אחיזה (ציון בטיחותי משרד התחבורה - 0).

רועי שחורי, מנכ"ל דאצ'יה בישראל: "אנו שמחים להציע ללקוח הישראלי גרסת דאסטר אוטומטית במחיר בר השגה. התיבה האוטומטית משלבת נהיגה מהנה ורכה עם חיסכון משמעותי בדלק. אנו מציעים מעתה פתרון ללקוחות שרצו ליהנות מהיתרונות של דאסטר אך נרתעו בגלל היעדר תיבה אוטומטית".

דאצ'יה דאסטר אוטומטי בישראל. יואל שוורץ, מערכת וואלה! NEWS
דאצ'יה דאסטר אוטומטי בישראל/מערכת וואלה! NEWS, יואל שוורץ

ביבואנית מציינים, כי יעדי המכירות הם גבוהים, אולם הם כפופים למו"מ מול היצרן ולמכסת המכוניות שתגיע ארצה (מוגבלת). עוד מוסרים לוואלה! רכב, כי הם סוברים שהדגם החדש יהיה הנמכר ביותר של המותג בארץ, וכי מעריכים שיגנוב לקוחות מדגם הבנזין הידני, שנמכר במחיר דומה ועשוי להיעלם בעתיד בשל אי כדאיות כלכלית על רקע הופעת הדגם האוטומטי.

לתוהים לגבי דגם הנעה כפולה, הרי ששידוך בין תיבה דו-מצמדית ל-4X4 כמעט ואינו קיים ביצרן, ועל כן אין לפתח ציפיות שדאסטר מסוג זה יעשה עלייה בטווח הקרוב או הרחוק.

המחירים לדאצ'יה דאסטר דו-מצמדי בישראל:
דאסטר במפרט 'לוריאט' - 100 אלף שקלים.
דאסטר במפרט 'פרסיטז' - 107,490 אלף שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully