וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו בנדרס יגלם את מייסד למבורגיני בסרט ביוגרפי חדש

14.5.2017 / 8:34

אל אנטוניו בנדרס יחבור אלק בולדווין שיגלם את אנזו פרארי. על הסרט הופקד הבמאי מייקל רדפורד שביים את ה"סוחר מוונציה" ו-הדוור"

פרוציו למבורגיני. אתר יצרן
פרוציו למבורגיני/אתר יצרן

השחקן הספרדי אנטוניו בנדרס ("האגדה של זורו") לוהק רשמית לשחק את מייסד חברת למבורגיני, פרוציו למבורגיני בסרט ביוגרפי אודות חייו. את הסרט יביים מייקל רדפורד ("הדוור") על פי תסריט של בובי מורסקו ("קראש"). מול בנדרס יתייצב שחקן הקולנוע והטלוויזה הוותיק אלק בולדווין ("30 רוק"), שיגלם את אנזו פרארי.

הסרט יבוסס על ספר שכתב בנו של למבורגיני, טונינו למבורגיני בשם "Ferruccio Lamborghini. La storia ufficiale", או "למבורגיני, הסיפור הרשמי". הוא יצולם ברובו באיטליה ובמקומות נוספים מסביב לעולם במהלך השנה הבאה. הכותר הרשמי שלו בארה"ב יהיה "למבורגיני - האגדה".

טונינו למבורגיני: "הספר שכתבתי הוא הטקסט היחיד שעושה כבוד אמיתי לאבא שלי ולחיים שלו, למרות אינספור סיפורים ואנקדוטות ששמעתי כל כמה שנים שחיפשו כמה רגעי תהילה. אני באמת מאמין שהספר יתורגם לסרט נפלא וישקף את האנושיות של פרוציו למבורגיני - איש מלא כריזה, קסם ותשוקה".

הסרט יעקוב אחרי התפתחותו של פרוציו למבורגיני מיצרן טרקטורים, מפתח מכונות צבאיות במלחמת העולם השנייה ועד הקמת חברת מכוניות למבורגיני - אותן הציג רשמית ב-1963 בפעם הראשונה תחת המותג "Automobili Lamborghini". הוא מכר את זכויותיו ברכבי למבורגיני ב-בשלהי שנות ה-70, ונפטר ב-1993.

טרם ידוע מועד הפצה רשמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully