וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כנס אקו-מושן החמישי

14.5.2017 / 14:10

עם 1,000 משתתפים, 200 חברות סטארט-אפ ו-70 מציגים, יש סיכוי טוב מאוד שאת אחד הפיתוחים שיוצגו בכנס החמישי במספר, אנחנו עתידים לראות בעתיד הקרוב או הרחוק במכוניות שלנו

כנס אקו-מושן החמישי. אסף קליגר, מערכת וואלה! NEWS
כנס אקו-מושן - כמה מהביתנים האלו מסתתרות טכנולוגיות העתיד בתחום התחבורה/מערכת וואלה! NEWS, אסף קליגר

עסקת הענק של מובילאיי, סיפקה לתעשיית ההיטק הישראלי בתחום התחבורה המפותחת בלאו הכי מינוף אדיר, הן בפן ההתעניינות הבין לאומית של משקיעים, אבל לא פחות מכך של יצרניות רכב גדולות.

עדות לכך היא רשימת הנציגים הבינלאומיים המייצגים חברות גדולות מאוד בתעשיית הרכב, שיגיעו ביום חמישי הקרוב לכנס שיערך במרכז פרס לשלום. מי יודע, אולי "לדוג" את הטכנולוגיה הבאה שירצו להטמיע בכלי הרכב שלהם.

נציגים של עשרות חברות כאשר הבולטות והמוכרות בהן אלו פולקסווגן, הונדה, רנו, דלפי, בוש, ב.מ.וו, מרצדס ורבות אחרות יסיירו בין המציגים או ישתתפו בפאנלים השונים.

בין המוצגים והטכנולוגיות בכנס; פתרונות בתחום האבטחה והסייבר, אפליקציות תחבורה שיתופית, אופנועים חשמליים, רחפנים לשימושים שונים ועוד.
בשורת הפאנלים שייערכו יעלו המשתתפים כמה מהנושאים המוכרים יותר של תעשיית הרכב כמו התהליך מפיתוח למוצר וכן על טכנולוגיות ואתגרים עתידיים דוגמת אבטחת סייבר ומכוניות אוטונומיות.

ליאור זנו, מנכ"לית קהילת EcoMotion:
"קהילת EcoMotion, שפועלת ומקדמת בשנים האחרונות את תחום התחבורה החכמה בישראל, היא פרי שיתוף פעולה של מנהלת תחליפי דלקים ותחבורה חכמה במשרד רה"מ, ומשרד הכלכלה והתעשייה עם המכון הישראלי לחדשנות. האירוע השנתי הקרוב הוא שיאה של שנה בה הפכה ישראל למרכז חדשנות עולמי בתחבורה, עם מעל ל-500 חברות בתחום, גיוסים של כמעט 20 מיליארד דולר בארבע שנים, והתעניינות בינלאומית גוברת. באירוע ינכחו מעל ל-200 סטארטאפים בתחום ומעל ל-150 אורחים בינלאומיים שיגיעו לבחון שיתופי פעולה בתחום התחבורה".

ד"ר ענת בונשטיין, ראש התוכנית הלאומית לתחליפי דלקים ותחבורה חכמה במשרד ראש הממשלה:
"חמש שנים לאחר שייסדנו את קהילת ECOMOTION, אנו שמחים לראות את החזון שלנו קורם עור וגידים. הטכנולוגיה והחדשנות הישראלית הפכו לשם דבר תוך זמן קצר גם בתחום התחבורה החכמה. אנו רואים בכנס החמישי עשרות חברות, מהמובילות בעולם בתחומי האנרגיה והתחבורה אשר מגיעות לישראל על מנת להכיר את מה שיש לנו להציע. זאת הסיבה לכך שהממשלה קיבלה לאחרונה החלטה להרחיב ולהעמיק את הפעילות בתחום התחבורה החכמה. אנו מאמינים כי נוכל לראות ניצני פיילוטים ומיזמים הקשורים לטכנולוגיות השונות, מרכב אוטונומי ועד תחבורה שיתופית, כבר מסוף השנה והלאה".

הכנס יערך כאמור ביום חמישי הקרוב במרכז פרס לשלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully