וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סידורים אחרונים במינכן: ב.מ.וו סדרה 1 זוכה למתיחת פנים קלה

14.5.2017 / 15:56

עיקר החידושים טמונים בשדרוג לוח המחוונים של סדרה 1 והפקדים להפעלת המערכות. מבחוץ, שינוי קל בלבד. בישראל בהמשך השנה

ב.מ.וו סדרה 1. BMW, אתר יצרן
ב.מ.וו סדרה 1, שדרוג סמלי אבל חיוני עבור הלקוחות שלהם/אתר יצרן, BMW

ב.מ.וו חשפה בימים האחרונים מתיחת פנים המוגדרת "אמצע החיים שלב 2" עבור המכונית הנגישה ביותר שלה - סדרה 1 הקומפקטית. במסגרת החידושים המינוריים, מקבלת הבימרית הקטנה קומץ ליטושים להופעתה החיצונית בדגמים נבחרים ושיפורים בודדים בחלל הנוסעים. לישראל, היא תגיע ברבעון האחרון של השנה הנוכחית.

ערכות הקוסמטיקה החיצוניות נתפרו בלעדית לכמה גרסאות ספציפיות של סדרה 1, בהן גם ה-140i; אלה מורכבות משבכה קדמית שעוצבה מחדש (גריל כליות קצת שונה), תאורת LED חדשה, חישוקי 17 אינטש מובחנים, השחרה של כמה דיפונים וערכת פליטה משופרת.

עוד בנושא:
כל החידושים על ב.מ.וו בארץ ובעולם

החידושים החשובים עבור ב.מ.וו, להבדיל יגיעו לסדרה 1 בכל רמות האבזור שלה. תא הנוסעים זוכה ללוח מחוונים חדיש, פתחי מיזוג חדשים ומערכת מדיה i-drive לאחר כיול עם משטח הפעלה (טאץ'-פאד), שתעניק לנהג ולנוסע עוד אינפורמציה בצג 8.8 אינטש בעל רזולוציה גבוהה יותר. באירופה יקבלו גם את בקרת ה- ConnectedDrive services עם עדכונים בזמן אמת על מצב התנועה ואפליקציות מגוונות.

הרכב המנועים של סדרה 1 נותר ללא שינוי מהדגם שלפני מתיחת הפנים עם 184 עד 340 כ"ס.

חובבי הסדרה הקטנה ישמחו לשמוע, כי החברה נמצאת בימים אלו בסבב ניסויים של סדרה 1 הבאה שתגיע לכבישים בעוד כשנה וחצי. מצד שני, הם לא כל כך ישמחו לשמוע שהיא נוטשת את ההנעה אחורית לטובת הנעה קדמית (פלטפורמת UKL) וזו, כבר עלולה להיות מכה לא קטנה בכלל בכנף שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully