וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכב לא חייב להיות משעמם: מכוניות קטנות לנשים עם סטייל

15.5.2017 / 10:32

אם אתן מתלבשות יפה ליציאה, למה שלא תנהגו ברכב עם סטייל? לענת דניאל נמאס מהמונוטוניות בכבישים, והיא ממליצה על חמישה רכבים שיגרמו לכן להיראות פגז גם על הכביש

טסלה S. AP
אנחנו כבר ב-2017, שנה שטסלות רצות בה על הכביש. מותר לחשוב מחוץ לקופסה/AP

אני בצומת עמוס ברמת גן, ברמזור ארוך במיוחד, עוקבת עם העיניים אחר מכוניות שחוצות מולי. אפור, לבן, לבן פנינה, אפור כהה, מכונית סטנדרטית אחרי סטנדרטית אחרת. שעמום! היי, השנה היא 2017, טסלה מרצדס, ב.מ.וו, כבר המציאו מכוניות שמסיעות את עצמן, המכוניות של וולוו עוצרות בכביש מהיר אם הן מזהות אייל חוצה את הדרך, ובארצות הברית אנשים מסתובבים עם מכוניות ורודות של "הלו קיטי", ופה? אין מה לראות, יבש, אפשר להירדם ברמזור.

מכוניות לא חייבות להיות משעממות, ולמען האמת, יש כמה פנינים בשוק הרכב. מכוניות קטנות עם סטייל ועיצוב אחר, שונה, כזה שגורם לעוברים והשבים לסובב את הראש.

הנה חמש מכוניות, מיני וסופרמיני, לנשים עם חוש סטייל מתקדם:

פקק תנועה בכביש 1 בדרך לירושלים. 22 בינואר 2017. נועם מושקוביץ
מסתכלים על הכבישים ומשתעממים/נועם מושקוביץ

מיני קופר S קבריו

פעם מזמן חשבתי ש"מבוגרים" שנוהגים ברכב "פתוח" זה פתטי. היום אחרי עשור וחצי, אני יודעת שזו הדרך לחיות. להמתיק ולהאיר את השגרה עם רכב מהיר, ומיוחד. את המיני קופר אתן וודאי מכירות. ה-S שהתווספה מסמלת גרסה חזקה וספורטיבית יותר של מיני, שמקפיצה את הביצועים, ו"קבריו" – זה קיצור של קבריולה (קבריולט בצרפתית), רכב עם גג נפתח או בלי גג בכלל. אי אפשר להתעלם מ-מיני- קופר-S, ואחת על כמה וכמה, לא מגרסת הקבריו, שהופכת אותה למושא בהייה בכבישים. קצת נתונים טכניים, לסבר את האוזן; המנוע הוא בנפח 2 ליטר (2,000 סמ"ק) טורבו, עם 192 כוחות סוס (על גוף קטן, שרירי ויציב פלאים), תאוצה מ-0-100 קמ"ש ב-7 שניות, ומהירות מרבית, שלא יצא לי לבדוק – 228 קמ"ש. והתיבה, אוטומטית עם 6 הילוכים.

המחיר, לא לכל כיס, אבל לאושר אין מחיר - 260,000 שקל (תיבת הילוכים ידנית תפחית את המחיר ב8000 ¤). והצבעים לבחירה מגוונים; אדום, צהוב, מגוון ירוקים, כחולים ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מיני קופר קבריולה במבחן. רמי גלבוע, מערכת וואלה! NEWS
לא זול, אבל איזה כיף של אוטו. מיני קופר קבריו/מערכת וואלה! NEWS, רמי גלבוע

אופל אדם רוקס

את האופל אדם הקטנה והצבעונית כולם מכירים. אז הכירו נא את האחות החצופה שלה - אופל אדם Rocks. מכונית בעלת 3 דלתות (2 בצדדים, ודלת תא המטען), עם מראה של קרוסאובר (רכב פנאי-שטח), שמצד אחד אגרסיבי, ומצד שני, מעודן. הפגושים מלפנים ומאחור עשויים פלסטיק שחור ובולט, המוסיפים 5 ס"מ לאורכה של האדם, ומעניקים למכונית הקטנה מראה קצת שרירי. ויש לה גם חצאיות פלסטיות עמידות המקיפות את אותה, כן, חצאיות, וגלגלי מגנזיום בקוטר 18 אינץ', שמוסיפות הרבה סטייל ועניין, ולהשלמת המראה המיוחד, גג בד קנבס עבה, שבלחיצת כפתור נפתח, והופך את האדם Rocks, הגם ככה מיוחדת, למכונית קבריולה קטנה, צבעונית ושמחה.

לאופל אדם Rocks מנוע 1,400 סמ"ק, עם 87 כ"ס, ותיבת הילוכים אוטומטית רובוטית, (מוצעת בגווני ירוק זוהר, אדום, חום, כחול ועוד, החל מ-109,900 שקל.

אופל אדם רוקס S. אתר יצרן
חצופה, אגרסיבית, מעודנת. אופל אדם ROCKS/אתר יצרן

פולקסווגן חיפושית

קשה מאד להישאר אדיש לחיפושית החדשה. נצר לחיפושית הנוסטלגית, אייקון מוטורי המוכר בכל העולם, שהיום כבר נחשב רכב אספנות. לחיפושית החדשה מראה ייחודי מלא אופי, עם קימורים עסיסיים, סטייל וחינניות. העיצוב שלה הוא יוניסקס, עם "נגיעות" עיצוביות מהחיפושית המקורית. בפולקסווגן קוראים לזה פחות פרחים, יותר כוח "Less Flower More Power". ואם בכוח עסקינן, המנוע שלה בנפח 1,200 סמ"ק, המנוע המוכר של קבוצת פולקסווגן, עם הספק מרבי של 105 כ"ס, האצה מהמקום ל-100 קמ"ש, בקצת יותר מעשר שניות, ותיבת הילוכים אוטומטית. היא חסכונית, זריזה, ומשאירה טון רושם.

המחיר? החל מ-134,900 שקל, הצבעים: כחול ים, בז', אדום, כתום, לבן, ועוד.

פולקסווגן חיפושית שיא מהירות ביוטה. פולקסווגן, אתר יצרן
אוטו שלעולם יישאר כיפי. החיפושית/אתר יצרן, פולקסווגן

DS3

ה-DS3 עברה מתיחת פנים משמעותית: צוידה במנוע טורבו בנזין PURETECH "ירוק יותר", בהתאם לתקן יורו 6 בנפח 1.2 עם 110 כ"ס, ותיבת הילוכים אוטומטית עם 6 הילוכים מבית Aisin. ה- DS3 המחודשת משלבת בין טכנולוגיה מתקדמת, יכולות מוטוריות גבוהות ועיצוב צרפתי, אלגנטי וייחודי, כך היבואן מגדיר את הרכב הקטן ומשובב הנפש הזה, ואני נוטה מאד להסכים אתו. הצבעים, חישוקי סגסוגת "17 הלבנים, אפקט התלת מימד בפנסים האחוריים, פנסי LED ו-XENON, חלקי כרום המצפים את ידיות הרכב, את קצה האגזוז, ותוחמים את הדלתות, אלה הפרטים "הקטנים" שעושים את הרכב הזה צעיר ומרענן.

המחיר, החל מ-122,900 שקל, הגג – פתוח, הצבעים: צהוב, בורדו, שחור, לבן ועוד. וגם הגג מגיע במספר גוונים.

DS3. אתר יצרן
קשה למצוא רכבים יותר מגניבים מזה. DS3/אתר יצרן

אודי A1

מכונית קטנה ויוקרתית, עם 3 דלתות או 5. עם מנוע קטן וזריז, שמכניס אנרגיות חיוביות וכיף מזוקק לנהיגה. היא מעוצבת באופן חייתי – נמוכה, עם פנסים מלוכסנים (מקדימה קסנון, מאחורה לד),פגוש ספורטיבי, חישוקים מעוצבים לבחירה, וסמל מאד מחייב. המנועים המוצעים הם 1,000 סמ"ק (95 כ"ס, 1,400 סמ"ק (125 כ"ס), ו-1,800 סמ"ק (192 כ"ס), עם תיבת אוטומטית בעלת שבעה הילוכים. והמון המון אבזור מפנק לבחירה, גם גג שמש פנורמי, בתוספת תשלום.

המחיר, החל מ-129,400 שקל. והצבעים: חום, שנהב לבן, כסף, ירוק, אדום, כחול ושחור.

אודיי A1 מנוע 1.0 ל' טורבו במבחן דרכים. ניר בן טובים
משדרת עוצמה. אודי A1/ניר בן טובים
ענת דניאל - מלכת הכביש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully