וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלפי חוברת לב.מ.וו, אינטל ומובילאיי בפיתוח הרכב האוטונומי

17.5.2017 / 11:29

יצרנית הרכיבים, שלה ניסיון רב בכלי רכב אוטונומיים תספק את התשתית האינטגרטיבית למכוניות אוטונומיות במגוון רמות עצמאות

דלפי, ב.מ.וו ומובילאיי בשיתוף פעולה לפיתוח רכב אוטונומי. אתר יצרן
המכונית האוטונומית הניסיונית של דלפי שהשלימה את חציית ארצות הברית מסן פרנסיסקו לניו-יורק ב-2015/אתר יצרן

תעשיית הרכב העולמית כפי שאנו מכירים אותה עומדת בפני שינויים גדולים מאוד בשנים הקרובות, אין בכך חידוש גדול. ההבנה שכן מתחדדת היא המודל בו השינוי הזה עתיד להתרחש.

בעוד גוגל ואפל ממשיכות בפרויקט המכוניות האוטונומיות שלהן, אולם מגלות לאט לאט שייצור מכונית מא' עד ת' הוא תהליך לא פשוט בכלל. התבנית המיטבית המסתמנת כיום היא שיתופי פעולה רוחביים בין יצרניות הרכב שיוסיפו לספק את ה"ברזלים" ברמת ייצור כלי הרכב עצמו לבין יצרניות תוכנה וחומרה שיספקו את ה"מוח" לאותם כלי רכב.

רכיב שלישי וחשוב מאוד במבנה הזה הוא חברות ויצרניות בעלות ניסיון ביכולת לשלב בין השניים ולייצר את האינטגרציה בין כלי הרכב לבין המערכות האוטונומיות.

כאן נכנסת לתמונה יצרנית הרכיבים הענקית "דלפי", שלה ניסיון לא רק בייצור מערכות אוטומטיביות, אלא גם הישגים בתחום המכונית האוטונומית, הגדול בהם הוא השלמת נהיגה של מכונית אוטונומית מפיתוחה מסן פרנסיסקו לניו-יורק באפריל 2015. כבר אז אגב, עשתה המכונית שימוש במצלמה של מובילאיי.

כעת חוברת דלפי לב.מ.וו, אינטל ומובילאיי. שלוש האחרונות הכריזו עוד ביולי 2016 על שיתוף פעולה בכוונתן לפתח מכונית אוטונומית שתיכנס לייצור עד שנת 2021.

מעבר לידע, הניסיון וההיכרות של דלפי בתחום יישום מערכות אינטגרטיביות בכלי הרכב, החברה מקושרת היטב לספקיות משנה נוספות לתעשיית הרכב, כמו כן ייתכן והחברה תספק גם מספר רכיבי קצה דוגמת חיישנים למערכות המכונית האוטונומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully