וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירום, יפני, מהיר ועכשיו גם בארץ: החל שיווק סוזוקי GSX-S750

21.5.2017 / 13:42

קבוצת "עופר-אבניר", יבואנית אופנועי סוזוקי לישראל, מעדכנת את ליין אופנועי הנייקד של סוזוקי היפנית, ומשיקה בישראל בימים אלו דגם חדש Suzuki GSX-S750. הדגם החדש צפוי להחליף, את הסוזוקי GSR750

סוזוקי GSX750. אתר יצרן
סוזוקי GSX750/אתר יצרן

ה- Suzuki GSX-S750 מציע שורה של יתרונות על פני הדגם היוצא, מעיצוב מעודכן וקרבי, דרך מנוע משודרג המותאם לתקני יורו 4, מערכות עזר אלקטרוניות כסטנדרט ועדכוני שלדה המעניקים חווית נהיגה מרגשת ובטוחה יותר.

אופנוע זה מצטרף להיצע אופנועי סוזוקי בישראל, כאשר המותג בישראל זכה לגידול של קרוב ל- 200% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. הצלחה זו נבעה בעיקר מה- SV-650, וכעט מקווים להרחיב את ההצלחה גם עם ה- GSX-S750החדש ואחיו הגדול בנפח 1000 סמ''ק, שצפוי להגיע בקרוב.

ה-GSX-S750 החדש, נשען בבסיסו על הדגם הספורטיבי המוכר היטב בשוק הישראלי ה-GSX-R750, ומצטרף בכך למשפחת ה-GSX המפוארת, ששורשיה מתחילים בהשקת ה-GSX המיתולוגי לפני כ- 37 שנים, בשנת 1980. הדגם החדש מציע שילוב מנצח בין מראה חיצוני אגרסיבי של אופנוע סטריט-פייטר חדש ומעודכן, לבין אופי פנימי נוח וידידותי לרוכב, המקל עליו ברכיבה. תערובת ייחודית זו מציעה איזון נדיר ואופנוע המסוגל לבצע כל משימה נדרשת באופן ראוי, מרכיבה בכרך העירוני תוך התנהלות יומיומית, או רכיבה ספורטיבית בכבישים מפותלים ואפילו רכיבת תיור לטיולים ארוכים. התוצאה הכללית מהעדכון הנרחב שזכה לו ה-GSX-S750 החדש, היא חבילת יכולות, מאפיינים וביצועים מובילה, שמציעה את הקונספט המאפיין את רוב דגמי היצרנית - Best Value For Money.

סוזוקי GSX750. אתר יצרן
סוזוקי GSX750/אתר יצרן

כחלק מהחידושים, זכה המנוע לשלל שינויים כדי להתאימו לתקן היורו 4 החדש, ובתוך כך עלה הספקו ל-113 כ"ס המושגים ב-8500 סל"ד, המומנט עלה ל- 8.3 קג"מ המושגים ב- 9000 סל"ד וצריכת הדלק שלו שופרה לכדי 20.4 ק"מ לליטר. מערכת הבלימה כוללת כעת קאליפרים רדיאליים חדשים של Nissin בעלי 4 בוכנות כל אחד, זרוע אחורית חדשה, חישוקי גלגלים חדשים, מתלים מעודכנים, כידון חדש ולוח שעונים חדש, הנשלט כעת מכפתורי הכידון, זהה ללוח של האח הגדול ה-GSX-S1000 .

לשנת דגם 2017 זכה ה-GSX-S750 למספר מערכות עזר אלקטרוניות המגיעות כסטנדרט: מערכת בקרת אחיזה בעלת 4 מצבים (כולל אפשרות לניתוק) הפועלת יחד עם מערכת ה-ABS לשמירה על בטיחות. עוד התווספו לדגם: מערכת Low RPM Assist המזהה צניחת סל"ד בעת רכיבה איטית ומונעת כיבוי המנוע ומערכת Easy Start להתנעה קלה ונכונה לאופנוע באמצעות לחיצה קצרה ויחידה על כפתור המתנע. עיצוב האופנוע עודכן באופן משמעותי, החל מזנב האופנוע בעל זוג המושבים הנפרדים ופנס ה-LED האחורי החדש, דרך החרב התחתונה וכלה במסכת החזית הקרבית, התורמת לזיהוי המשפחתי עם דגם ה-GSX-S1000 .

מחירו של האופנוע יעמוד על 68,957 שקלים (לפני אגרות). לרגל ההשקה, (במסגרת מבצע 10% הנחה של סוזוקי) יוצע ה-GSX-S750 במחיר של 61,957 שקלים לעשרת היחידות הראשונות שתמכרנה.

  • עוד באותו נושא:
  • סוזוקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully