וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרכה מקצועית: כך למדנו לשלוט ב-150 כ"ס של ברזלים

24.5.2017 / 12:49

כדי לשלוט באופנוע החדש של KTM יצאנו לקורס רכיבה מקצועי של היבואנית 'ד.ל.ב מוטוספורט'. קפיצות, סלעים ועוד על 150 כ"ס ומשקל קליל. היה מרתק, ובעיקר - חיוני

טיול מועדון KTM אדוונצ'ר. ראובן סביו,
הדרכה עם מועדון KTM/ראובן סביו

אחרי כמה קילומטרים של שבילים מאובקים אנחנו מגיעים לרחבה גדולה, שבמרכזה מסלול מוטוקרוס. המסלול כלל מספר קפיצות גאפ, שאחת מהן בנויה מרמפת המראה, כ-15 מטרים רווח/גאפ ורמפת נחיתה ובניהן בור עמוק. זיו כרמי ותומר שמש, המדריכים הראשיים ובעלי "סדנת האלופים" מתלחשים ביניהם, זיו סוגר את ברז שיכוך הכיווץ בבולם האחורי של ה-1190 אדוונצ'ר R ובלי להסס פותח גז אל עבר רמפת ההמראה הגבוהה שנמצאת לפנינו.

שקט משתרר מסביב וכולם רק צופים בזיו שמעביר הילוך אחרי הילוך, נעמד על הרגליות ובביטחון מלא מתרומם לאוויר, מסתכל הצידה אלינו ונוחת ישר לתוך הפניה הבאה במסלול. מיד מתחיל קונצרט של זיו על גבי המסלול, שבו הוא מנגן על מנוע הטווין הגדול דרך אגזוז האקרפוביץ' ומדלג בין קפיצה אחת לשנייה. לכל מי שעדיין לא הבין, מדובר באופנוע מפלצת של 150 כוחות סוס ומסה של 230 קילוגרמים! אין ספק שאחרי תצוגה שכזאת, כל אחד מהמשתתפים באימון הרכיבה הבין שיש לו עוד הרבה מה ללמוד ושהיכולות של האדוונצ'ר בשטח הם כמעט בלתי מוגבלות.

טיול מועדון KTM אדוונצ'ר. ראובן סביו,
טיול מועדון KTM אדוונצ'ר/ראובן סביו

במסגרת הפעילות של מועדון KTM אדוונצ'ר התקיים בשישי האחרון קורס רכיבת שטח של "סדנת האלופים" בהדרכתם של זיו כרמי ותומר שמש יחד עם אנשי ד.ל.ב מוטוספורט ובראשם נעמן זוהר ואבי ששון, מנהל מותג קי.טי.אם, שדאגו לרווחת החניכים ולהרמת המורל.

יום ההדרכה החל בסוכנות החדשה ששני הרוכבים המהוללים פתחו באזור התעשייה של פרדס חנה. במקום נמצאים סוכנות מכירה לכל מותגי ד.ל.ב מוטוספורט ומוסך שרות גדול ממדים, תחת הנהגתו של תומר שמש.

ההדרכה החלה בהסברים על תנוחת הרכיבה ועל האופן שבו יש לכוון ולהכין את האופנוע לרכיבת שטח ומשם לארוחת בוקר עשירה בעקבותיה יצאנו לכיוון הר חורשן. לאורך המסלול ביקרנו במספר אתרים שבהם ניתנו הסברים על טכניקות הרכיבה כולל דגשים ספציפיים עבור אופנועי האדוונצ'ר הגדולים. לאחר כמה שעות של רכיבה הגענו לבת שלמה ובנקודת חציית הנחל בנוסף למי הנחל המרעננים המתינו לנו אנשי ד.ל.ב מוטוספורט עם שלל פינוקים, והרבה אמפתיה בכדי לרענן את הרוכבים לקראת המשך היום.

למרות החום והתשישות של מספר חניכים, המדריכים לא ויתרו והמשכנו בתרגול של עליות וירידות, כולל זינוקים מהמקום במקרה של תקיעה. לאורך כל היום יותר ויותר משתתפים התחילו להפגין בטחון ושליטה באדוונצ'רים בגדולים בשטח ובהחלט ניתן היה לראות את ההתקדמות בקצב הרכיבה ובתעוזה.

בסוף היום חזרנו עייפים ומאובקים למתחם "סדנת האלופים", אך עם תחושה של עוד. תודה רבה לחברת ד.ל.ב מוטוספורט ולסדנת האלופים על היום המהנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully