וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: הצומת הכי מסוכן בארץ להולכי רגל

24.5.2017 / 16:08

בצומת מסוכן מול בסיס שליד נחל שורק אין מעבר חצייה. מדי יום חוצים אותו מאות חיילים ואזרחים, תוך סיכון אדיר וחשיפה למכוניות שמגיעות במהירות. החיילים פנו אלי כדי שאפרסם ברשתות, והשאלה היא למה. מדוע איש אינו מטפל בכביש המסוכן הזה?

זה קורה מול בסיס צבאי בצומת בנחל שורק. מדי יום חוצים חיילים את הכביש הזה על מנת להגיע לבסיס. כביש רחב, עמוס מאוד בבקרים - וללא מעבר חציה.

מצב כזה לא ייתכן. הבסיס הזה קיים עשרות שנים, ובכל יום צריכים עשרות חיילים להגיע אליו. האבסורד הגדול הוא שבכניסה יש שלט "חייל, עבור במעבר חצייה". כמה קל להגיד, כמה קשה ליישם, אפילו לצה"ל.

אבסורד גדול עוד יותר הוא שהחיילים הללו היו צריכים לפנות אלי ואל אחרים, כדי שנעלה את הקמפיין עבורם ונציף אותו בפייסבוק. האם זה מצב הגיוני, שחיילים יפנו לאנשים על מנת שהבעיה תצוף ברשת? ומדוע אין איש ממשרדי הממשלה שיוזם בעצמו פיתרון פשוט?

זו לא קינת סרק, ממש לא מזמן קרה פה אסון. לפני מספר ימים בלבד עברה את הכביש אישה בת 50. נהג רכב שהגיע במהירות לא ראה אותה, פגע בה והיא נהרגה. אז לפני שיקרה האסון הבא, הגיע הזמן שמישהו ירים את הכפפה ויעשה בצומת המסוכן הזה מעבר חצייה.

לעמוד הפייסבוק של רועי בוכבינדר

קליפ זהירות בדרכים של רועי בוכבינדר. רועי בוכבינדר, מערכת וואלה! NEWS
התאונה לפני מספר ימים, בה נהרגה אישה/מערכת וואלה! NEWS, רועי בוכבינדר
רועי בוכבינדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully