וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרמניות בכוננות: לוטוס תסייע לוולוו לפתח מכוניות מושחזות

29.5.2017 / 8:46

זאת לאחר שג'ילי, בעלת הבית של וולוו רכשה אחוזי שליטה בפרוטון המלזית, בבעלותה גם יצרנית מכוניות הספורט לוטוס. וולוו: "נהוג בכל התעשייה"

וולוו S60 פולסטאר. אתר יצרן
וולוו S60 פולסטאר/אתר יצרן

מהנדסי הפיתוח של וולוו פתוחים לכל הזדמנות לעבוד עם עמיתיהם בחברת הספורט הבריטית 'לוטוס-קארס', כך עולה מדברים שאמר לאחרונה רוג'ר וולגרן, מבכירי חטיבת ההנדסה של היצרן השוודי. לוטוס תהיה באחזקות ג'ילי הסינית בקרוב לאחר שזו רכשה 49 אחוזי שליטה מבעלת הבית שלה - פרוטון המלזית.

ללוטוס יש היסטוריה עמוקה של שיתופי פעולה עם יצרנים וסיוע בתכנון מערכות מתלים - החל במכוניות של מותג דודג', איסוזו, ווקסהול (אופל), אסטון מרטין, טויוטה MR2, טויוטה סופרה ועוד. היא אף נתנה יד בפיתוחה של וולוו 480 - מכונית ההצ'בק הקומפקטית, שסללה את הדרך ל-C30. וולוו אחראית גם לכיולה של ה-DMC12 של חברת דלוריאן ("בחזרה לעתיד").

עוד בנושא:
כל החידושים מוולוו בארץ ובעולם

בוולוו ינסו לשדך את מומחי לוטוס כמעט לכל מכונית בהיצע, בין אם מדובר ברכב פנאי או במכוניות ספורט-סדאן ממוקדות כמו ה-S60 פולסטאר העוצמתית. "אני חושב שכל סיוע מהם יתקבל בברכה. נעריך את זה מאוד", אומר וולגרן. "אני לא רואה שום פסול בגיוס אנשים מלוטוס ושימוש בידע שלהם. זה דבר נהוג בכל התעשייה. צריך לנהל דיאלוג איתם - זה הרבה החלפת אינפורמציה, לשני הכיוונים".

בוולוו החלו לחזק את האגף הספורטיבי רק בשנה-שנתיים האחרונות, עם רכישת חטיבת המירוצים הרשמית 'פולסטאר', שמלווה אותה מעל 20 שנה על מסלולי המירוץ. "פולסטאר זה מותג שאנחנו נעשה בו שימוש - הוא לא יישב שם בצד בחוסר מעש. אבל במוקדם או במאוחר, תראו משהו משולב משניהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully