וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים ועוד מערכות בטיחות: ניסאן אקסטרייל מתחדש

5.6.2017 / 8:07

מתיחת הפנים של ניסאן אקסטרייל מתמקדת בשיפור איכות החומרים ומערכות הבטיחות האקטיביות. בכורה בפרנקפורט, בארץ בסוף השנה

ניסאן אקסטרייל FL. ניסאן, אתר יצרן
ניסאן אקס טרייל המחודש. בטיחותי יותר/אתר יצרן, ניסאן

ניסאן חשפה מתיחת פנים למוביל הנוסעים הקומפקטי אקס-טרייל - ה-SUV הנמכר בעולם (יחד עם תאומו, רוג מארה"ב). מרבית החידושים מרוכזים בשיפור חלל הפנים (איכות משטחים), בידוד הרעשים וכן עדכון של חלק ממערכות הבטיחות האקטיביות שלו - כולל קפיצת מדרגה בנהיגה אוטונומית. את הבכורה הרשמית יערוך בתערוכת הרכב בפרנקפורט בספטמבר.

האקס-טרייל 7 מושבים, שירש את מקומו של הקשקאי "פלוס 2", יגיע לכבישים שלנו בסוף השנה. בניסאן מתארים את מקבץ העדכונים כשלב ב' בהסבת מעטפת ההגנה של הרכב למתקדמת ביותר מסוגה בסדרות הבית של המותג. מערכת ה-Propilot 1 תוכל לשלוט בתאוצה, בלימה וניווט בין מסלולים בכביש המהיר, עם פיקוח מלא על שדה הראיה באמצעות חיישנים ומצלמות מתקדמות.

עוד בנושא:
כל החידושים על ניסאן בארץ ובעולם

המערכת מחייבת את הנהג לשמור על ידיו מונחות על גלגל ההגה בכל זמן בה היא פעילה, והיא חוברת לבקרות נוספות של ניסאן כמו בלימה אוטונומית, זיהוי הולכי רגל והתרעות על קרבה מסוכנת לעצמים בעת נסיעה לאחור.

מבחוץ מעטים השינויים ומסתכמים בהחלפה של הפגושים וחידוד של בתי התאורה בשני קצותיו ונורות ה-LED. בתא הנוסעים השקיעו קצת יותר - איכות הדקורציה שופרה, בוצעו שינויים קלים בהנדסת האנוש (גלגל הגה ספורטיבי) ומערכות התקשורת מהירות יותר בתגובתן. במידות, אפשר למצוא הבדל אחד - נפח תא המטען. זה צמח ב-15 ל' ל-565 ל' לעומת הדגם שלפני מתיחת הפנים ועד 1,996 ל' בקיפול כל השורות.

סגל המנועים של האקס-טרייל נותר כפי שהיה: 1.6 ל' עם 130 כ"ס הנעה קדמית או כפולה, מנוע 2.0 ל' טורבו דיזל עם 177 כ"ס ומנוע בנזין 1.6 ל' עם 163 כ"ס בחיבור אל תיבת הילוכים רציפה.

ניסאן מסרה מעל 115 אלף יחידות של הדור השלישי מאז השקתו בשנת 2014. גם בארץ נחשב לרכב מבוקש בקבוצת קרסו מוטורס, עם למעלה מ-1,300 מסירות מתחילת שנת 2017 (טווח המחירים נע בין 175 ל-210 אלף שקלים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully