וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיני קאנרטימן פלאג אין הייבריד בישראל

7.6.2017 / 12:40

לשלל גרסאות משפחת מיני, נוספת גרסה היברידית פלאג אין בעלת הנעה כפולה ו-224 כ"ס, טווח הנסיעה החשמלית המוצהר עומד על 38 ק"מ. המחיר: החל מ-215 אלף שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חשמל ובנזין משולבים ל-224 כ"ס במיני קאנטרימן פלאג אין הייבריד/מערכת וואלה!, צילום מסך

בראשית הייתה מיני, מכונית קטנה בעלת שלוש דלתות שלקחה חלק בגל הרטרו הגדול ששטף את תעשיית הרכב בראשית שנות ה-2000 (עיין ערך חיפושית, קרייזלר PT קרוזר, פיאט 500 ועוד). אחר כך הגיעו גם הגרסאות הפתוחות, המוארכות, הקופה, המוגבהת, בעלת חמש הדלתות ועכשיו מגיע לישראל הגלגול העדכני והאחרון בשורת הגרסאות של המכונית הזו.

מיני קופר E S קאונטרימן ALL4 פלאג אין הייבריד - זה שם ארוך מאוד למכונית שהתחילה בקטן אבל הלכה וגדלה עם השנים.
עם אורך כללי של 430 מטרים, רוחב של 182 ס"מ, גובה של 156 ס"מ, בסיס גלגלים של 267 ס"מ ו-405 ליטרים בתא המטען היא מעט יותר גדולה מאודי Q3 או ג'יפ רנגייד, שני כלי רכב המתמודדים גם כן בקטגוריה המעט מבולבלת הזו של ג'יפונים-קרוסאוברים קטנים.

אבל מה שמבדיל אותה בעצם לא רק ממיני קאנטרימן הרגילה ולמעשה מכל המתחרות שלה היא מערכת ההנעה.
קאנטרימן פלאג אין הייבריד עושה שימוש בשילוב של מנוע בנזין בנפח 1.5 ליטרים, שלושה צילינדרים מוגדש טורבו בהספק 136 כ"ס ומנוע חשמלי בהספק 88 כ"ס, שני אלו ביחד מעמידים את ההספק המשולב על 224 כ"ס ו-39.2 קג"מ.
ההנעה היא כפולה קבועה ותיבת ההילוכים פלנטרית עם שישה יחסי העברה.

התוצאה מהשילוב הזה בהיבט הביצועים הוא תאוצה למאה קמ"ש ב-6.8 שניות ומהירות מירבית של 198 קמ"ש.
במצב חשמלי הטווח המוצהר הוא 38 ק"מ והמהירות מוגבלת ל-125 קמ"ש, מעל מהירות זו משתלב מנוע הבנזין.
זמן הטעינה של הסוללות הממוקמות ברצפת המכונית למצב מלא בהספק טעינה מירבי הוא שעתיים וחצי. האחריות לסוללות היא לשש שנים או 100 אלף קילומטר.

מערכת ההנעה מאפשרת שלושה מצבי נסיעה, חשמלי מלא, היברידי ומצב בו נעשה שימוש רק במנוע הבנזין על מנת לחסוך בשימוש בכוח הסוללה (לצורך שימוש עירוני מאוחר יותר למשל). בנוסף למיני בקרת מצבי נהיגה בה ניתן לבחור בין מצב חיסכון, ספורט או שילוב בין השניים.

מיני קאנטרימן ההיברידית פלאג אין תגיע בשתי רמות גימור; PEPPER ו-CHILI הגבוהה יותר.
רמת הגימור הראשונה כוללת תאורת לד פנימית צהובה ייחודית לגרסה זו, בקרת אקלים מפוצלת עם יציאת מיזוג למושבים האחוריים (עם אפשרות להפעלה מתוכנתת מראש), חישוקי 17 אינץ', חבילת עיצוב עם בחירה של צבע הגג והמראות, שמשות כהות ופתיחה ללא מפתח.
בנוסף, תקבל המכונית חבילת בטיחות הכוללת התראת קרבה לכלי רכב, התראת הולכי רגל, סיוע לבלימה אוטומטית במהירות עירונית, בקרת שיוט אדפטיבית עד 140 קמ"ש, ובקרה על עוצמת התאורה.

רמת הגימור CHILI תוסיף בין השאר תאורת לד לפנסים הקדמיים, גג פנורמי חשמלי, פתיחה חשמלית לדלת תא המטען, מושבי ספורט קדמיים חשמליים בשילוב עור ובד, חישוקי 18 אינץ' וחיישני נסיעה לאחור.

המחירים מתחילים ב-215 אלף שקלים לרמת הגימור PEPPER ו-249 אלף שקלים ל-CHILI.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully