וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוקרה ספורטיבית: אינפיניטי Q60 קופה החדשה בישראל

11.6.2017 / 12:10

ה-Q60 קופה של אינפיניטי חולקת מכלולים רבים עם ה-Q50, אך מובחנת עם עיצוב קרבי ורוח ספורטיבית. המחירים, החל ב-329 אלף שקלים

אינפיניטי קיו 60 קופה. אינפיניטי, אתר יצרן
אינפיניטי קיו 60 קופה/אתר יצרן, אינפיניטי

יבואנית דגמי אינפיניטי לישראל 'קרסו מוטורס' החלה לשווק בארץ את מכונית הקופה היוקרתית Q60 החדשה. גרסת הספורט של ה-Q50 מצוידת במנוע 2.0 ל' טורבו או ששה צילינדרים טווין טורבו בחיבור אל תיבת 7 הילוכים אוטומטית, ותימכר במספר רמות אבזור.

הדור השני של ה-Q60 הוצג במסגרת תערוכת הרכב הצפון אמריקנית לפני שנה וחצי, וכמו ה-Q50 כולל את מערכת ההיגוי החדישה מסדרת Direct Adaptive, וכן מערכת מתלים חכמה, בורר נהיגה מתקדם, שינויים חיצוניים קלים בפגושים ובתי התאורה, ותריסים אדפטיביים בגריל בגרסת מנוע ה-V6 בין היתר.

עוד בנושא:
כל החידושים של אינפיניטי בארץ ובעולם

בחזית, ניתן לבחור בין מנוע 4 צילינדרים טורבו לבין ששה צילינדרים כפול מגדשי טורבו. גרסת הבסיס, עם הנעה אחורית, מחלצת הספק מרבי של 211 כ"ס מ-2.0 ל' טורבו ושיא המומנט - 35.7 קג"מ זמינים החל מטווח של 1,250 סל"ד. בסיועה של תיבת 7 הילוכים אוטומטית התאוצה ל-100 קמ"ש נאמדת ב-7.3 שניות.

גרסת ה-V6 בנפח 3.0 ל' (Twin turbo) מפיקה 400 כ"ס ו- 48.5 קג"מ מ-1,600 סל"ד. הכוח עובר לכל הגלגלים דרך תיבה זהה, עם זמן מיאוץ ל-100 קמ"ש שעומד על 5 שניות בלבד. צריכת הדלק עומדת על כ-6 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת.

המפרט הבסיסי, 'פרמיום', כולל בתוכו בקרת אקלים דיגיטלית, מושבים מהודרים, בקרת שיוט, צמד מסכי מגע, חישוקי 19 אינטש, מצלמה אחורית, בלוטות', תאורת LED מלאה, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, מערכת אקטיבית לנטרול רעשים ומערכות הגנה אקטיביות (סטיה מנתיב, התרעה מפני קרבה מסוכנת לעצמים ומערכת זיהוי תמרורים).

גרסת 'ספורט-טק' הבכירה, מוסיפה גם מערכת בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון אקטיבי בהיגוי, פיקוח על שטחים "מתים" במראות הצד, מצלמות היקפיות, בקרת תאורה אדפטיבית, גלגל הגה ספורטיבי, מושבי ספורט, מערכת שמע עם 13 רמקולים מבית BOSE ועוד. המחיר, עומד על 489 אלף שקלים.

המתחרות הישירות של ה-Q60 קופה הן ב.מ.וו סדרה 4, מרצדס C קלאס ואודי A5.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully