וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלמוביל מחזקת את משפחת מיצובישי טרייטון עם גרסאות 'סופרים' ו-'דקאר SE'

26.6.2017 / 7:47

יבואנית מיצובישי לישראל הכריזה על שתי גרסאות חדשות לרכב העבודה טרייטון, שמקבל צרור קישוטים מבחוץ, תוספת אווירה "יוקרתית" בקבינה ועוד. המחירים, החל ב-230 אלף שקל

מיצובישי טרייטון. אתר יצרן
מיצובישי טרייטון עם 2 גרסאות חדשות בארץ/אתר יצרן

יבואנית דגמי מיצובישי לישראל, חברת כלמוביל הודיעה השבוע על תחילת שיווקם של שני דגמים חדשים למשפחת טנדר העבודה מיצובישי טריייטון - דקאר SE ו-סופרים. גם גרסת ה-'מדבר' הנוכחית שודרגה עם כמה תוספות על גוף המרכב ובמרחבי המחיה.

חבילת דקאר SE מוסיפה בעיקר עדכונים יוקרתיים לחלל הנוסעים; זה מתחיל עם מושבי עור בגוון שחור עם חימום אלקטרוני, מושב נהג חשמלי וכניסה ללא מפתח, חישוקי סגסוגת 17 אינטש, צמיגים 245/65, פגוש אחורי עם מדרך, מערכת מובילאיי, ממשק בלוטות', עיצוב חדש ללוח המחוונים, מערכת 'קונקטד קאר, חיישני תאורה וגשם, מערכת שמע עם ששה רמקולים, מראות בעלות קיפול חשמלי ועוד.

גרסת סופרים, כוללת חלק נרחב מהתוספות של הדקאר, אבל מחסירה את ריפודי העור והאבזור הנלווה (מושב חשמלי, כניסה ללא מפתח...). גרסת המדבר (DESERT) מעודכנת עם צמיגים רחבים יותר בגודל 245/70/16, חישוקים קלים, חצאיות צד, ידית הילוכים והגה בציפוי עור ומערכת שמע עם בלוטות' מקורי. כל זאת, על בסיס מנוע בנפח דומה לו 154 כ"ס ו-38.8 קג"מ הזמינים מ-1,500 סל"ד.

הדגמים הבכירים של טרייטון בארץ, מצוידים במנוע 2.4 ל' טורבו-דיזל בהספק מרבי של 181 כ"ס ב-3,500 סל"ד ו-43.8 קג"מ מ-2,500 סל"ד, בחיבור להנעה כפולה ותיבת 5 הילוכים אוטומטית. כל דגמי ה-4X4 של הטרייטון מצוידים בנעילת דפרנציאל אחורי.

המחירים בישראל:
דגם ה-מדבר: 230 אלף שקלים.
דגם דקאר אס-אי: 245 אלף שקלים.
דגם סופרים: 236 אלף שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • מיצובישי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully