וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונדה סיוויק החדשה בישראל

26.6.2017 / 12:53

יבואנית הונדה לישראל החלה היום בשיווק הונדה סיוויק המשפחתית בדור החדש שלה בישראל. מנועי טורבו בנפח 1.0 ליטר ו-1.5 ליטרים, שתי רמות גימור ותיבת הילוכים ידנית או רציפה. המחיר – החל מ-121 אלף שקלים לידנית

הונדה סיוויק החדשה בישראל. קינן כהן, מערכת וואלה!
פלטפורמה חדשה שתשרת דגמים נוספים/מערכת וואלה!, קינן כהן

הדור העשירי של הונדה סיוויק שהוצג לפני חצי שנה ומגיע היום לישראל, מבקש לחזור להציב אותה בחוד החנית של הקבוצה בהיבטים של איכות, נוחות וכמובן טכנולוגיה ומנועים.

הונדה מצהירה על ההשקעה הגדולה ביותר בדגם יחיד אי פעם בתולדותיה. התוצאה היא פלטפורמה חדשה לחלוטין מהיסוד עם כמה חידושים טכנולוגיים, כאשר הבסיס שלה ישמש בעתיד גם את הדורות של אקורד וה-CRV הבאים.

מנוע ה-1.8 ליטר האטמוספרי בן 142 הסוסים מוחלף בשני מנועי טורבו. הראשון בנפח 1.0 ליטר עם שלושה צילינדרים ו-129 כ"ס ב-5,500 סל"ד ו-18.4 קג"מ ב-1,700 סל"ד (20.4 קג"מ בגרסה הידנית) התאוצה למאה קמ"ש עומדת על 10.6 שניות ו-10.8 שניות בידנית. נתון ההספק יש לציין טוב מאוד ביחס לנפח ולתצורה, בין החידושים במנוע וויסטגייט חשמלי לטורבו ותזמון שסתומים משתנה ליניקה ולפליטה.
המנוע השני שיהיה בגרסת ה"ספורט", מציג נפח של 1.5 ליטרים, ארבעה צילינדרים מודגש טורבו גם כן. ההספק הוא 182 כ"ס ב-6,000 סל"ד ו-22.4 קג"מ ב-1,700 סל"ד. כאן התאוצה למאה קמ"ש אורכת 8.2 שניות.

תיבת הילוכים רציפה עם ממיר מומנט כדי להימנע מאופי הפעולה הנמרח של תיבות רציפות. תיבת ההילוכים הידנית בעלת שישה יחסי העברה.

הונדה סיוויק החדשה ארוכה ב-15 ס"מ מהדור היוצא עם 452 ס"מ לאורך, רחבה יותר ב-3 ס"מ עם 180 ס"מ ברוחב ונמוכה בחצי ס"מ עם 143.5 ס"מ. בסיס הגלגלים עומד על 270 ס"מ, גדילה של 10 ס"מ. תא המטען בגרסת ה-1.0 ליטרים עומד על 414 ליטרים (לעומת 407 ביוצאת) ובגרסת ה-1.5 ליטרים 356 ליטרים. הפער מקורו במבנה ומיקום שונה של דוד האגזוז בגרסת ה-1.5 ליטר.

הונדה סיוויק החדשה בישראל. קינן כהן, מערכת וואלה!
מנוע ה-1.5 ליטר טורבו המתקדם מפיק 182 כ"ס/מערכת וואלה!, קינן כהן

חבילת בטיחות

בהיבט הבטיחות לסיוויק החדשה מבנה העושה שימוש נרחב בפלדה בחוזק גבוה ותוספת לאיזורי ספיגת האנרגיה בזמן תאונה בחזית.

מעבר ל-6 כריות האוויר, מערכות הבטיחות המתקדמות עושות שימוש משולב במצלמה ורדאר להתראה ובלימה אוטונומית בכל מהירות (אולם לא לעצירה מלאה בפערי מהירויות של מעל לכ-40 קמ"ש) כולל זיהוי הולכי רגל. בקרת השיוט היא אדפטיבית וכן מזהה תמרורי מהירות. בקרת הסטייה מנתיב מתריעה ומתקנת אקטיבית עם פעולת היגוי עצמאית. שילוב בקרת היציבות האדפטיבית עם בקרת הסטייה מנתיב מאפשר לסיוויק החדשה יכולות קרובות לאוטונומיות של תנועה בכביש מהיר.

הונדה סיוויק החדשה, המיוצרת במפעל הבריטי של הונדה תשווק בשתי רמות גימור "קומפורט" ו"ספורט". שתיהן מגיעות עם כל מערך הבטיחות הנזכר.

רמת הגימור קומפורט תגיע עם מנוע ה-1.0 ליטר ותוצע בצירוף תיבה ידנית שישה הילוכים או רציפה. האבזור כולל בין השאר חישוקי 16 אינץ', מצלמה אחורית ומערכת מולטימדיה עם מסך 7 אינץ' הכוללתWAZE בהתקנה מקומית (ללא כרטיס SIM, כך שהגלישה נעשית מחבילת הנייד המוצמד למערכת), בקרת אקלים דיגיטלית, העברת הילוכים מגלגל ההגה, חימום למושבים ועוד.

רמת הגימור ספורט המשודכת רק למנוע ה-1.5 ליטר מעלה את גודל החישוקים ל-17 אינץ', חבילת עיצוב חיצונית שכוללת מראה ספורטיבי עם חצאיות וצמד אגזוזים במרכז הפגוש האחורי, מערכת המולטימדיה היא מקורית של הונדה עם קישוריות לאפל ואנדרואיד, תאורת לד, שמשות כהות, כיוונון חשמלי לגב התחתון במושב.


מחיר גרסת ה-1.0 ליטר ברמת הגימור קומפורט הוא 131 אלף שקלים. הגרסה הידנית של הונדה סיוויק עם מנוע זה ורמת גימור קומפורט תעלה 121 אלף שקלים. גרסת הספורט המאובזרת יותר ומגיעה עם המנוע החזק תעלה 145 אלף שקלים. האחריות הינה לשלוש שנים או 100 אלף ק"מ.

ביחס לדור הקודם שמחיר המחירון שלו נע בין 122 אלף שקלים לקומפורט הבסיסית הידנית, עבור ב-132 אלף שקלים לאוטומטית ועד ל-147 אלף שקלים המחירים נותרו ללא שינוי של ממש, אם כי התמורה בהיבט אבזור הנוחות והבטיחות (וההספק בגרסה החזקה) שופרו, לפחות על הנייר. אך היא עדיין ממוצבת לפחות בהיבט המחיר מול היקרות שבקבוצת הקומפקטיות האצ'בק דוגמת פולקסווגן גולף, הגרסאות המאובזרות של מאזדה 3 וסיאט לאון לדוגמה.

גרסת הסדאן תגיע לישראל בעוד מספר חודשים, אך תאריך מסוים לא נמסר לעת עתה, כמו כן לא ידוע על מועד הצגת או שיווק תצורת הסטיישן.

מבחן להונדה סיוויק החדשה בקרוב מאוד כאן בוואלה!רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully