וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב.מ.וו הציגה את ה-X3 החדש, גם עם גרסת ביצועים

26.6.2017 / 7:46

הקרוסאובר הגרמני ב.מ.וו X3 נשען על פלטפורמה חדשה ומתהדר בעיצוב מודרני. הוא מרווח מקודמו ולראשונה מבשל עימות חזיתי עם אודי SQ5 באמצעות גרסת 'פרפורמנס' עתירת יכולות. בישראל, בתחילת 2018

ב.מ.וו X3. אתר יצרן
ב.מ.וו X3 החדש/אתר יצרן

הדור הראשון של ב.מ.וו X3 לא נחל הצלחה גדולה כשיצא לעולם ב-2003, אבל ב.מ.וו הפנימו את הלקחים ושיפרו אותו בהמשכים עם מתיחות פנים מזדמנות מדי כמה שנים. הדור השני ב-2010 כבר הציג שיפור דרמטי, והפך גם לרכב מוצלח מבחינה מסחרית. יחד עם זאת, תמיד הרגישו נאמניו שהוא שרוי שני צעדים אחרי מתחריו העיקריים, ולכן הדור השלישי מציג קפיצת דרך מהותית.

ב.מ.וו מדווחים כי הם צברו ערימה של משובים לפני התחלת העבודה על ה-X3 החדש כדי להבין ב-ד-י-ו-ק מה לא זורם מתחת לפני השטח. אי לכך, פיתחו הגרמנים את רכב הפנאי על פלטפורמה חדשה שהעניקה לו מרחבי פנים משופרים ומערכות טכנולוגיות מתקדמות, וכן בפעם הראשונה הציבו בחוד החנית של המשפחה גרסת ביצועים מושחזת, ה-i40 פרפורמנס, עם 360 כ"ס והאצה ל-100 קמ"ש ב-4.8 שניות.

העיצוב החיצוני הוא נגזרת של סדרה 1 עם גרסאות הפנאי הקיימות, אבל מבעד לכליות הבוואריות חבויים שינויים חשובים. ראשית כל, ה-X3 גדול מקודמו במידה ניכרת; אורכו צמח ביותר מששה סנטימטרים, הרוחב הוגדל בכמעט שני סנטימטרים ובסיס הגלגלים עומד כעת על 2.85 מ'. גובה המכונית נותר כמעט זהה (תוספת של 1.8 סנטימטרים). נפח תא המטען 550 ל' ועד 1,600 ליטרים בקיפול השורה השנייה. מקדם הגרר, הופחת ל-0.29 בהשוואה ל-0.32 לפני כן.

בתא הנוסעים נגלה מערך מועתק מסדרה 5 או סדרה 7 עם הפחתה קלה בתחושה המפוארת נוכח מיצובו של הדגם. במפלס העליון מוצב מסך ראשי 10.2 אינטש ולוח מחוונים דיגיטלי חדיש. מסביב אפשר למצוא קצת יותר תאי אחסון וגלגל הגה בעיצוב שונה, משענת יד רחבה וכל האבזור שנהוג לקבל בקרוסאוברים יוקרתיים (בלוטות' מובנה, בקרת אקלים דו-אזורית, USB, תמיכה באפל ואנדרויד וכן כאופציה הפעלה עם מחוות ידיים). ב-ב.מ.וו מוסיפים שדגש הושם על בידוד הרעשים בזכות שימוש בזגוגית קדמית מעובה. מערכות הבטיחות של ה-X3 החדש מבוססות על בקרת ה-BMW CoPilot: התרעה על סטיה מנתיב, פיקוח על שטחים "מתים" במראות הצד, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד.

ב.מ.וו X3. אתר יצרן
ב.מ.וו X3/אתר יצרן

מלבד מנוע ה-3.0 ל' טורבו הבכיר (360 כ"ס כאמור), מצויד ה-X3 החדש גם במנועים קצת יותר רגועים, כמו ה-2.0 ל' טורבו בנזין 184 כ"ס ועד 252 כ"ס, וכן ועוד סדרה של מנועי טורבו דיזל בהספקים שינועו בין 190 כ"ס ל-265 כ"ס בחיבור אל תיבת הילוכים אוטומטית 8 מהירויות והנעה כפולה איקס-דרייב משופרת לעומת הדורות הקודמים.

ה-X3 החדש מיוצר בארה"ב. מהיבואנית לישראל דלק מוטורס נמסר כי עתיד להגיע לישראל בתחילת שנת 2018.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully