וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדרה 3 חשמלית תוצג בתערוכת פרנקפורט?

2.7.2017 / 14:22

האם ב.מ.וו עתידה להציג תשובה לטסלה מודל 3? לאור קו הדגמים הנוכחי והעתידי שלה וכן שמועות בעיתונות הגרמנית זה עשוי לקרות בקרוב מאוד

ב.מ.וו 330 היברידית במבחן דרכים. רמי גלבוע, מערכת וואלה! NEWS
בקרוב חשמלית מלאה?/מערכת וואלה! NEWS, רמי גלבוע

שמועה – ב.מ.וו תחשוף סדרה 3 חשמלית בתערוכת פרנקפורט כמתחרה למודל 3 של טסלה.

אחרי שהציגה את קו הדגמים העדכני של סדרה i החשמלית שלה וכן מספר גרסאות כלאיים, תוכנית העבודה העתידית של ב.מ.וו כוללת הרחבה של היצע הגרסאות ההיברידיות והחשמליות שלה. כיום היא יצרנית הפרימיום בעלת המעורבות הגדולה ביותר בחשמול צי הרכב שלה, כאשר מרצדס נושפת בעורפה עם הקמת חטיבת מכוניות חשמליות עצמאית (תחשבו AMG רק הפוך...).

מוקדם יוצר השנה חשפה החברה את התוכנית שלה לייצר גרסה חשמלית לחלוטין של המיני בשנת 2019, גרסה חשמלית ל-X3 החדש ב-2020 ומכונית חשמלית עצמאית חדשה כרגע תחת השם iNEXT ב-2021.

העיתון הגרמני "הנדלסבלאט" ציטט מקור בב.מ.וו שאמר כי ייתכן מאוד והמכונית (ששמועות אודותיה מתרוצצות זה מכבר) תוצג כבר בתערוכת פרנקפורט הקרובה בספטמבר. במידה ואכן תוצג שם, היא תצטרף למרצדס, יגואר וגם וולוו הצפויות להציג שם מכוניות חשמליות או לכל הפחות גרסאות הברידיות גם כן.

כניסת ב.מ.וו לנישה של משפחתיות חשמליות נראית הגיונית לאור העובדה כי ה-i3 שהינה כיום המכונית הכל-חשמלית היחידה בהיצע של ב.מ.וו כבר בת ארבע וכאמור מכונית חשמלית עצמאית (שאינה גרסה לדגם קיים) תוצג רק ב-2021.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully