וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חליפה יוקרתית: מזרטי מחדשת את הגראנקבריו וגראנטוריזמו

3.7.2017 / 10:43

דגמי מזרטי המחודשים גראנקבריו וגראנטוריזמו עתידים להגיע לישראל בחודשים הקרובים. ביבואנית אוטו איטליה מסכמים חצי שנה עם זינוק חד במסירות ביחס לשנה הקודמת

מזראטי. אתר יצרן
מזראטי גראנקבריו המחודשת. רענון קל/אתר יצרן

מזראטי שחררה תמונות ופרטים אודות מתיחת הפנים של דגמי ה-הגראנקבריו וגראנטוריזמו שמוצגים כעת בפסטיבל המהירות 'גודווד' באנגליה. זהו הרענון הראשון שלהם מזה עשר שנים בשוק היוקרה הספורטיבי ועל פניו, נדמה שרק בעלי מזראטי יצליחו להבחין בהבדלים המאופקים בעיצוב החיצוני.

במותג האיטלקי שדרגו את שתי האחיות באופן דומה, עם אימוץ שבכת "הכריש" שהופיעה בשנה הקודמת בדגם הקונספט מזראטי 'אלפיירי' (שהתגלגל לדיון מתקדם אבל לא הבשיל לרכב סדרתי). פרט לכך, מציינים במזראטי כי השינוי העיצובי תורם לזרימת האוויר סביב המכונית, להפחתה במקדם הגרר ולכוח ההצמדה.

בתא הנוסעים סידור הושבה של 2+2 ובמרכז צג ראשי חדש בגודל 8.4 אינטש עם תמיכה במערכות הפעלה של אפל ואנדרויד. מסביב ביצעו כמה עדכונים סמליים עם שימוש במשטחי אלומיניום מוברש ונגיעות קלות בריפודים ובדיפוני הדלתות.

את הכוח מקבלות השתיים ממנוע בנפח 4.7 ל' שמונה צילינדרים המפיק 460 כ"ס בחיבור אל תיבת הילוכים אוטומטית שש מהיריות תוצרת ZF. לשתיהן גם גרסאות מושחזות - 'ספורט' ו-'MC'. ההאצה ל-100 קמ"ש נאמדת בפחות מ-5 שניות.

ביבואנית המקומית 'אוטו איטליה' מוסרים כי הדגמים החדשים עתידים לנחות בישראל בחודשים הקרובים. בה בעת, מדווחים כי מתחילת שנת 2017 נמסרו בארץ 100 דגמי מזראטי - כפול מסך כל מכירות המותג האיטלקי בשנת 2016. הדגם הנמכר ביותר בישראל הוא רכב הפנאי מזראטי לבנטה עם 78 כלי רכב, אחריו מכונית הסאלון מזראטי גיבלי עם 17 כלי רכב, מכונית הפאר קווטרופורטה 4 ו-גראנטוריזמוGTS עם רכב אחד.

דני איטליאנו מנכ"ל אוטו איטליה: "את שנת 2016 סיימנו עם צמיחה של כ-43% במכירות מזראטי ואנו גאים לשבור שיא זה כבר במחצית הראשונה של 2017. אין ספק כי כניסתו של דגם הלבנטה לארץ, הנגיש את מזראטי לקהלים נוספים וישראל היא בהחלט מהשווקים הצומחים ביותר של מזראטי בכל העולם".

  • עוד באותו נושא:
  • מזראטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully