וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטוסי כביש בהוזלה: ירידות מחירים באסטון מרטין בישראל

3.7.2017 / 12:42

היבואנית אוטודיל מפרסמת מחירון חדש בעקבות הברקזיט וגידול מכירות בישראל בשנתיים האחרונות. הוזלות בשיעור של עד 30% בחלק מהדגמים

ביקור במפעל, מוזיאון ומפעל שחזור אסטון מרטין, נהיגה במסלול ניסוי מילברוק באנגליה. אתר יצרן
אסטון מרטין/אתר יצרן

אסטון מרטין ישראל, המיוצגת על ידי היבואנית 'אוטודיל' (מרכז הטרייד אין של צ'מפיון מוטורס, אלפא, פיאט, לנצ'יה ואבארט), פרסמה מחירון חדש לשנת 2017 עבור דגמי הספורט הבריטיים ובו הוזלות גדולות בשיעור של עד 30%. זאת לדבריהם, בעקבות "שינויים במטבע בעקבות הברקזיט והעלאת 51 מכוניות על כבישי ישראל בשנתיים".

ההוזלות באסטון מרטין הן הוזלות רוחביות שכוללות כמעט את כל הדגמים שהיבואנית משווקת בארץ. כך למשל, אפשר לרכוש אסטון מרטין ראפיד, מכונית הסאלון המפוארת במחיר של 1.295 מיליון שקלים במקום ב-1.774 מיליון שקלים, ירידה של מעל 400 אלף שקלים.

ירידות מחירים ניתן לראות גם בדגמי ה-V8 ונטג'. דגם הרודסטר S הוזל בכמעט 200 אלף שקלים ל-1.23 מיליון שקלים, בעוד גרסת ה-V12 ונטג' קופה הוזלה מ-1.848 מיליון שקלים ל-1.69 מיליון שקלים.

תומר דותן ומאיר אוחיון: "בשנתיים שאנו מייבאים את המותג אנו רואים מודעות הולכת וגדלה לאסטון מרטין, אשר באה לידי ביטוי גם במכירות. היעד החדש שהוצב לנו הינו הכפלת מכירות ואנו מאמינים שבעזרת הרוח הגבית אשר מספק לנו היצרן נדע לממש אותו...ישראל מתחילה לאמץ הרגלים אירופאיים ומכוניות סופר פרימיום, כגון אסטון מרטין ואחרות, שפעם לא היו בהישג יד לקהל הישראלי, והופכות להיות לגיטימיות ורלוונטיות הרבה יותר בכבישי הארץ".

עוד נמסר, כי מתחילת השיווק בישראל נמסרו 10 דגמי אסטון מרטין משומשים דרך חטיבת 'אוטודיל פרמיום'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully