וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שדרוגים למנהל: שברולט מאליבו LT לקצ'רי באולמות

4.7.2017 / 11:29

העדכונים בשברולט מאליבו LT לקצ'רי טמונים בהיבט הבטיחותי וכן הורחב אבזור הנוחות בחלל הנוסעים. המחירים, החל ב-189 אלף שקלים

שברולט מאליבו. יצרן, ניר בן טובים
שברולט מאליבו LT לקצ'רי/ניר בן טובים, יצרן

סגמנט המנהלים רושם התאוששות קלה על רקע סערת רכבי הפנאי, וזו כנראה הזדמנות טובה ליבואנית דגמי שברולט ישראל, UMI, לנסות ולחזק את מעמדה של המשפחתית הגדולה מאליבו עם חבילת אבזור מורחבת - LT לקצ'רי.

הדור התשיעי של שברולט מאליבו, שנבנה על פלטפורמה חדשה (קלה בכ-135 ק"ג) מקודמתה והוצג ב-2015, מציע בחבילה זו אבזור בטיחותי אקטיבי, הכולל בין היתר התרעה מפני קרבה מסוכנת לעצמים בחזית, בלימה אוטונומית במהירות עירונית עם זיהוי הולכי רגל ותיקון סטיה אקטיבי, תאורה אדפטיבית, חיישני חניה מלפנים ומאחור, פיקוח על שטחים "מתים" במראות הצד וכן התרעה על תנועה צולבת בזנב המכונית.

לא רק בטיחות, אלא גם תוספות לאווירה היוקרתית. ה-LT המעודכנת מקבלת גם מערכת שמע של BOSE עם תשעה רמקולים, מושבים קדמיים מחוממים, ריפודי עור וכוון חשמלי גם למושב הנוסע. לדגם זה משודך מנוע ה-1.5 ל' טורבו עם 160 כ"ס בחיבור אל תיבת הילוכים אוטומטית שש מהירויות, המאיצה במכונית ל-100 קמ"ש ב-8.5 שניות.

ביבואנית מוסרים כי מחיר המאליבו LT לקצ'רי עומד על 189 אלף שקלים, כשבנוסף לכך תינתן אפשרות לבצע עסקת טרייד-אין לרוב הדגמים במחיר מחירון.

  • עוד באותו נושא:
  • שברולט
  • umi

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully