וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרדיה לוהטת: החל שיווקה של סיאט לאון קופרה המחודשת

5.7.2017 / 8:41

צ'מפיון מוטורס החלה לשווק רשמית את סיאט לאון קופרה 2017 בתום מקצה עדכונים ושיפור בביצועים. המחיר, החל ב-224 אלף שקלים

סיאט לאון קופרה 300. אתר יצרן
סיאט לאון קופרה 300/אתר יצרן

כמה חודשים לאחר שחרכנו עימה את כבישי אירופה, מתחילה השבוע סיאט לאון קופרה המחודשת את צעדיה הראשונים על כבישי ישראל. צ'מפיון מוטורס תשווק את הספרדיה המושחזת עם מנוע 2.0 ל' טורבו מחוזק, מרכב שלוש ו-חמש דלתות ורמת אבזור אחת גבוהה.

חיצונית משלימה הלאון קופרה את משפחת הדגמים הבסיסים עם מראה מובחן - פגושים ספורטיביים, חישוקים מוגדלים ל-19 אינטש על צמיגי 245/35 רחבים, ספוילר אחורי, מפלטים אובאליים, פנסי LED חדשים ולוגואים הרומזים על יכולותיה האתלטיות.

בתא הנוסעים אווירה ספורטיבית למהדרין עם מושבי חצי באקט אוחזים עטופים אלקנטרה (בתוספת תשלום של 9,900 שקלים), מסך מגע 8 אינטש full link תקני של סיאט, בלוטות', מערכת שמע משודרגת 'סיאט סאונד סיסטם' עם 9 רמקולים ו-סאבוופר ושלל תוספות: חיישני גשם, חיישני תאורה, גג-שמש, הנעה וכניסה ללא מפתח ועוד. היא מגיעה גם עם בקרות בטיחות אקטיביות של סיאט Multi Collision Brake עם התרעה מפני קרבה מסוכנת לעצמים, התרעת עייפות ו-9 כריות אוויר.

הלאון קופרה המחודשת תוגברה עם כמה עזרי נהיגה, בהם מערכת דפרנציאל קדמי מכאני ובקרת מתלים אדפטיבית המשנה את קשיחות הבולמים. תרומתן חשובה, כאשר מנוע ה-2.0 ל' טורבו משכיב על הכביש 290 כ"ס דרך הנעה קדמית (35.7 קג"מ מ-1,700 סל"ד). תיבת ה-DSG6 מאיצה בקופרה ל-100 קמ"ש ב-5.7 שניות בלבד ועד 250 קמ"ש מרביים.

המחירים ללאון קופרה החדשה בישראל עומדים על 224 אלף שקלים לדגם ה-3 דלתות ו-229 אלף שקלים לדגם ה-5 דלתות.

  • עוד באותו נושא:
  • סיאט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully