וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפצנו לבקר את מועדון לנד רובר ישראל

15.7.2017 / 8:47

מועדון לקוחות הוא דרך מצוינת לשמור על קשר עם לקוחות המותג, כאשר זה משולב עם תוכן של ידיעת הארץ, ארכיאולוגיה, היסטוריה ומורשת קרב – זה הופך למעניין אפילו יותר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיירת הכרכרות הבריטיות נאספות ביער חרובית/מערכת וואלה!, צילום מסך

יום שישי, פאתי יער חרובית, אחד אחד נאספים רכבי השטח של לנד רובר, כרכרות מצולקות קרבות לצד ריינג'ים נוצצים ומהם יוצאות משפחות, זוגות, עם ילדים מגילאי ארבע ועד מתבגרים. כולם וגם אנחנו כאן כדי להשתתף באתגר השנתי של מועדון לנד רובר ביוזמת היבואנית "חברת המזרח".

"אבא, לכולם פה יש ג'יפים כמו שלנו?" שואלת אותי הקטנה ואני ממהר להסביר לה שאולי זה לא רעיון טוב להגיד "ג'יפ" ליד אנשים עם לנד רוברים, הם עלולים לקבל את זה לא כל כך יפה. היא לא הבינה, גם אני.

האירוע שהולך וצובר תאוצה סביבנו הוא כאמור פרי יוזמתו של רמי וקסמן, סמנכ"ל השיווק של לנד רובר בישראל. כמו מועדוני יבואנים אחרים, גם הם מארגנים אחת לשנה מפגש לקוחות. אבל בניגוד לטיול רגיל, כאן כל העסק מקבל טוויסט מעניין מאוד.

הרעיון כאן הוא שילוב של מפגש בלתי אמצעי של לקוחות עם אנשי היבואן, אבל גם עם תוכן חינוכי ואתגר. בהנחיית ירון נקש מ"אי"ש טיולים" קיבלה כל משפחה ערכה המורכבת ממפה, דף אתרים ודף של איתורי ניווט.

המשימה בנויה במתכונת הניווטים המוכרים מהצבא, לכל קבוצה יש זמן נתון כדי לעבור בכמה שיותר נקודות ציון עליהן הם מקבלות ניקוד בהתאם לרמת הקושי. הנקודות עצמן מורכבות ממקומות מעניינים באיזור השפלה וגבול חבל לכיש. חלקם אתרים ארכיאולוגיים, גיאוגרפיים, יישובים מרכזיים בתקופת טרום הקמת המדינה והמחתרות, אבל בעיקר תחנות המספרות את סיפור קרבות הבלימה הרבים וההירואים שהתנהלו באיזור זה על ידי חטיבת גבעתי הצעירה מאוד מול הצבא המצרי הסדיר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכיוון שעל מנת לקבל ניקוד גבוה ככל האפשר נדרשים השחקנים לא רק להגיע לנקודת הציון אלא גם לענות על שאלות טריוויה הנוגעות לאתר, מה שמתקבל הוא גם ערך מוסף לימודי ששום שיעור היסטוריה בכיתה לא יכול להעניק.

בערך חצי שעה לתוך תחילת אתגר הניווט הבנתי שלא הבנתי כלום. במכונית היינו הבנות, הקנצלרית (כל זוג ושמות החיבה שלו...) ואני. מסתבר שלכל אחד מאיתנו היה רעיון אחר לגמרי לגבי המטרה שלשמה התכנסנו על סיפונו של הדיסקברי ספורט.

בעוד הבנות השתתפו באתגר חיסול קופסת הפירות והחטיפים ואני בעיקר חיפשתי שעשועי שטח הגברת הייתה לגמרי בעניין של ניצחון בתחרות, כולל נזיפות רבות ורמות מהרגיל כלפי.

שעתיים מאוחר יותר, אנחנו חוזרים לנקודת ההתחלה. במכונת הקפה הניידת לשטח לא אנחנו זכינו, אבל קיבלנו בהחלט הרבה חשק לחזור לפה שוב עם הבנות לטייל והרבה, מבחינת המארגנים - זו בעצם הייתה המטרה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully