וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפואר ובטיחותי: דור שני למאזדה CX5, עכשיו בישראל

12.7.2017 / 10:38

דלק מוטורס חושפת בישראל את הדור השני של רכב הפנאי המשפחתי מאזדה CX5, עם עדכון בחלל הפנים, מערכות הבטיחות ואיכות הנסיעה. המחירים, החל ב-167 אלף שקלים

אתר יצרן

דלק מוטורס הכריזה היום (רביעי) על תחילת שיווקו של הדור השני של רכב הפנאי הפופולרי, מאזדה CX5. הרכב הוצג בתערוכת הרכב בלוס אנגל'ס בשנה הקודמת ומשדר את שפת העיצוב המעודכנת של מאזדה שהותאמה גם ל-CX3 החדש.

מאזדה ביצעה שינויים קטנים במידותיו, כך שהוא בסך הכול, מעט יותר מרווח מקודמו (למרות קיטון קל מאוד בבסיס הגלגלים). גידול נוסף ב-2017 הוא בנפח תא המטען, שצמח ב-10 ליטרים ל-442 ל' ללא קיפול השורה השנייה. זו כוללת פתחי מיזוג כעת ומושבים נוחים יותר מבעבר.

דלק מוטורס תשווק את מאזדה CX5 בשלוש רמות אבזור: 'אקזקיוטיב', 'לאקשרי', 'פרמיום' ו-'פרמיום הנעה כפולה'. תא הנוסעים זכה לשדרוגים מעל ומתחת לפני השטח, הנגזרים משיפור באיכות החומרים, בידוד הרעשים והתוספות הנלוות. כבר ברמת הבסיס, מצויד הרכב במושבי עור, גימורי עץ וגימור מתכתי בדיפונים. מערכת המדיה הראשית מבוססת צג מוגבה 'קונקט' בגודל 7 אינטש, בקרת שיוט, בקרת אקלים דיגיטלית, חישוקי 17 אינטש (19 ב-'פרמיום'), מערכת שמע מקורית עם ששה רמקולים (10 רמקולים בדגם המפואר של BOSE), בלוטות' מקורי ועוד.

מערך הבטיחות התקני של ה-CX5 מגיע עם בקרת ה-Smart City Brake Support, המורכב מבקרת בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל בטווח מהירות של 4-80 קמ"ש. דגמים בכירים יותר כוללים תיקון אקטיבי בסטיה מנתיב הנסיעה והתרעה על סטיה מנתיב, תאורה אדפטיבית, בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור, מצלמת נסיעה לאחור, התרעה על עייפות ומערכת הנעה כפולה חכמה מבוקרת חיישנים.

את הכוח מקבל ה-CX5 ממנוע ה-2.0 ל' סקיי-אקטיב המוכר לו 165 כ"ס ומנוע ה-2.5 ל' עם הספק מרבי של 195 כ"ס (0-100 קמ"ש ב-8.9 ש') בחיבור אל תיבת הילוכים אוטומטית 6 מהירויות. כמו במאזדה 3 ומאזדה 6, מקבל ה-CX5 את בקרת ה-G Vectoring Control לוויסות העוצמה העוברת מהגלגלים לכביש, התורמת במידת מה לביצועים.

המחירים ל-CX5 החדש בישראל:
2.0 ל' אקזקיוטיב - 167 אלף שקלים.
2.0 ל' לקשרי - 179 אלף שקלים.
2.0 ל' פרמיום - 192 אלף שקלים.
2.5 ל' פרמיום הנעה כפולה - 215 אלף שקלים.

יוגב וייס, מנהל תקשורת שיווקית: "בניגוד לתפיסה הקיימת בשוק, חלק לא מבוטל ממכירות סגמנט הקרוס-אוברים הקומפקטיים בישראל שייך דווקא לגרסאות המתומחרות במחירים של מעל 160,000 שקלים... הדגם החדש מהווה קפיצת מדרגה נחשונית ומראה את הכיוון אליו מאזדה מכוונת את דור הרכבים הבא שלה. אנחנו משוכנעים שיתקבל בהתלהבות כמו קודמו".

מאזדה CX-5. אתר יצרן
מאזדה CX-5/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully