וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפא סטלביו – רמות גימור חדשות

17.7.2017 / 12:02

חודשיים לאחר תחילת שיווקו בישראל, נוספות שתי רמות גימור לכביש שטח הספורטיבי של אלפא רומיאו – הסטלביו. שתיהן עם מנוע ה-2.0 ליטרים טורבו 200 כ"ס

נהיגה ראשונה אלפא רומיאו סטלביו. קינן כהן, מערכת וואלה! NEWS
אלפא רומאיו סטלביו - רמות גימור חדשות - החל מ-320 אלף שקלים/מערכת וואלה! NEWS, קינן כהן

רכב הכביש שטח הספורטיבי של אלפא רומיאו - הסטלביו, ששיווקו בישראל החל לפני כחודשיים, מוסיף שתי רמות גימור חדשות בישראל שיהוו את גרסאות הכניסה לדגם.

שתי הגרסאות העונות לשם "מילאנו" ו"מילאנו ספציאלה" עושות שימוש במנוע ה-2.0 ליטרים טורבו עם 200 כ"ס ו-33.6 קג"מ, בניגוד לגרסה שנמכרה עד כה ולה 280 כ"ס. הביצועים עומדים על 7.3 שניות ל-100 קמ"ש ו-215 קמ"ש מירביים. ההנעה היא כפולה קבועה עם מערכת ה-Q4 של אלפא רומיאו המעבירה את הכוח לגלגלים האחוריים כברירת מחדל ותשלח עד 50 אחוזים ממנו לגלגלים הקדמיים בעת הצורך. תיבת ההילוכים היא פלנטרית בת שמונה יחסי העברה.

מבחינת האבזור, חיצונית רמת הגימור מילאנו מגיעה עם חישוקי 18 אינץ', תאורת יום מסוג לד, פנסי קסנון, גג שמש פנורמי, פתיחה ונעליה ללא מפתח ודלת תא מטען חשמלית.

בתא הנוסעים, מושבי בד בשילוב גוונים (אדום, חום או שחור בשילוב אפור כהה), מושבים חשמליים מלפנים עם זכרונות לזה של הנהג, בקרת שיוט, שליטה על ההילוכים מההגה, מראה מרכזית מתכהה ועוד. מערכת המולטימדיה עושה שימוש בצג 6.5 אינץ', חוגת שליטה מרכזית על מערכות הרכב, שמונה רמקולים וכמובן שליטה מההגה על הדיבורית ומערכת השמע.

אגף הבטיחות כולל מערכת התראה על התנגשות חזיתית כולל זיהוי הולכי רגל, בלימה אוטונומית, חיישני חניה אחוריים, התראת סטייה מנתיב. כמו כן יצוין כי לאחרונה זכה הסטלביו בציון המירבי של חמישה כוכבים במבחני הריסוק של EURO-N CAP.

מחיר רמת גימור זו יעמוד על 320 אלף שקלים ובימי ההשקה המיוחדת שיערכו בין התאריכים 27-28 ביולי יעמוד מחירה על 300 אלף שקלים.

רמת הגימור "מילאנו ספציאלה" מוסיפה לאבזור הקיים ברמת הגימור מילאנו חישוקי 19 אינץ', חיישני חניה קדמיים, מצלמת רוורס, מושבי עור, מסך המולטימדיה גדל ל-8.8 אינץ' וכן מסך 7 אינץ' של תצוגת נתונים נוסף ללוח המחוונים.

מחירה של רמת גימור זו עומד על 350 אלף שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully