וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב.מ.וו R nine T בגרסת אורבן G/S בישראל

11.8.2017 / 14:55

גרסת ה"אורבן G/S" לוקחת את ה-R nine T לראשית שנות ה-80 ולמייסד שושלת האדוונצ'רים הגדולים של ב.מ.וו. המחיר – 104 אלף שקלים

ב.מ.וו R nine T בגרסת אורבן G/S בישראל. יצרן, ניר בן טובים
ב.מ.וו R nine T בגרסת אורבן G/S בישראל/ניר בן טובים, יצרן

עם כל גרסה חדשה שיוצאת, עושה רושם שמשפחת ה-nine T שהחלה ברעיון לחזרה למקורות האופנוענות הפשוטה, תוך שימוש במכלולי מדף וותיקים הולכת והופכת לדבר הכי מרענן בקו האופנועים של ב.מ.וו.

בעוד אופנועי התיור, הספורט תיור, האדוונצ'ר וכמובן אופנועי הספורט נסחפים הלאה בטירוף טכנולוגי. משפחת ה-nine T רק רוצה שתיהנו מאופנוענות בטעם של פעם. עד עכשיו היו אלו בעיקר המקור, הסקרמבלר וגם ה-RACER עם הפירינג נוסח שנות ה-70. עכשיו נוספת גרסה חדשה ברוח אותו G/S R80 של 1980. מי ששתל את הזרעים מהם צמחו ברבות השנים אופנועי ה-GS לדורותיהם.

ה-G/S R nine T "אורבן" יושב על בסיס ה- R nine T ועושה שימוש באותם מכלולים. קרי – מנוע בוקסר מקורר אוויר בנפח 1,170 סמ"ק בהספק 110 כ"ס ו-11.8 קג"מ. הזרקת הדלק אלקטרונית.

כמו גרסת הבסיס עליה הוא מבוסס, גם פה השימוש הוא במזלג קדמי רגיל, בעל מהלך של 125 מ"מ. המתלה האחורי בעל מהלך של 140 ס"מ. להשלמת המראה וגם לטובת יכולות השבילים מצויד ה"אורבן" בחישוקי שפיצים (שנראים כל כך הרבה יותר טוב מהיצוקים) בקוטר 19 אינץ' מלפנים ו-17 אינץ' מאחור.

מבחינת מערכות בטיחות, האופנוע מצויד ב-ABS, בלמי דיסק כפולים 320 מ"מ מלפנים ודיסק יחיד 265 מ"מ מאחור. כמו כן מצויד האופנוע במערכת למניעת החלקה ACS כסטנדרט.
גם בגרסה זו, כמו בשאר משפחת ה-R nine T אפשרויות ההתאמה האישית ברמת האביזרים נרחבת מאוד, חוץ מההופעה החיצונית שמהווה מחווה לאותם G/S R80 כולל סכמת הצביעה לבן-אדום-כחול, מסכת החזית והכנף הגבוהה, ניתן להוסיף לו גם תיקי צד, חיפויי מנוע, מגיני גחון, פנסי ערפל, אגזוזים שונים ועוד.

מחירו של ה-nine T אורבן עומד על 104 אלף שקלים.

ב.מ.וו R nine T בגרסת אורבן G/S בישראל. יצרן, ניר בן טובים
ב.מ.וו R nine T בגרסת אורבן G/S בישראל/ניר בן טובים, יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully