וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפתיה חמה אש: רנו קליאו RS טרופי 220 הגיעה לארץ

10.8.2017 / 12:28

קרסו מוטורס החלה לשווק את רנו קליאו ספורט RS טרופי החדשה עם מנוע משופר ל-220 כ"ס ותיבת הילוכים משודרגת. המחיר בזמן ההשקה יעמוד על 156 אלף שקלים

רנו קליאו RS טרופי 220. יצרן, אתר יצרן
רנו קליאו ספורט RS טרופי החדשה. מכוילת לביצועים טובים יותר/אתר יצרן, יצרן

קרסו מוטורס מנערת את משפחת הקליאו הוותיקה עם הודעה על תחילת שיווקה של גרסת הספורט המחוזקת - רנו קליאו RS טרופי החדשה. דגם זה מציע שיפור בעקומת הכוח לעומת הגרסה הרגילה וכן כיול מחודש לתיבת ההילוכים, שאמור לשפר את זמני ההעברה וליצור מומנטום שוטף.

בחרטום של הקליאו RS טרופי שוכן אותו מנוע בנפח 1.6 ל' בנזין טורבו, אולם זה תוגבר ל-220 כ"ס (תוספת של 20 כ"ס) ונתון המומנט צמח קלות ל-28.8 קג"מ מ-2,000 סל"ד. שינוי מהותי נוסף טמון בתיבת ההילוכים הדו-מצמדית EDC; ברנוספורט כיילו אותה מחדש, כך שהשיהוי בין העברת ההילוכים יהיה פחות מורגש וחווית הנהיגה תהיה אינטנסיבית יותר.

ביצועים? ההבדלים סמליים, בסך הכול כאשר את ההאצה ל-100 קמ"ש מסיימת הטרופי RS ב-6.6 שניות בלבד. תומכת ביכולות של הטרופי היא מערכת מתלים מושחזת עם הנמכה של 2 סנטימטרים מאחור, סנטימטר אחד מלפנים וכן דפרנציאל מוגבל החלקה. את הכוח מעבירים לכביש צמיגי מישלן פיילוט סופר ספורט על חישוקי 18 אינטש.

חלל הפנים, כיאה לגרסאות הספורט של רנו רווי באלמנטים ייחודים לחטיבה, החל במושבי ספורט, הגה ספורטיבי, דוושות ייעודיות וכן ברכב תמצא מערכת שמע של חברת Arkamys עם ששה רמקולים. את האריזה הקוסמטית משלימה ערכה אגרסיבית מבחוץ עם נורות LED, מפלטים כפולים וכל הלוגואים המסורתיים של רנוספורט.

מהיבואנית לישראל נמסר: "לרגל ההשקה, קרסו מוטורס מציעה הנחה מיוחדת של 10,000 שקלים, והרכב יוצע במחיר של 155,990 שקלים. בנוסף, לקוחות אשר ירכשו את הרכב בתקופת ההשקה יהנו מהשתתפות חינם באתגר הנהיגה CLIO challenge."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully