וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחת לרגליים: הפטנט החדש של טויוטה יחזיר לכם כסף

13.8.2017 / 8:07

הימים בהם התכופפתם כמו בלרינה לחפש שקלים נסתרים בין חריצי המושבים עשויים להגיע לסיומם. טויוטה הגישה בקשה לפטנט שיעשה לכם סדר ברכב, שקט ואולי גם יפזר את ערפילי הצחנה

קיה נירו נגד טויוטה C-HR, מבחן משווה וואלה! רכב 2017. רמי גלבוע, מערכת וואלה! NEWS
טויוטה C-HR/מערכת וואלה! NEWS, רמי גלבוע

אין רכב אחד בעולם שבין חריצי המושבים שלו שוררת הרמוניה של רעננות וניקיון. כמעט כל נהג/ת שצריך לשלוף משהו מהכיסים במכנס, איבד משהו בין המרווחים הצפופים האלו - כסף, ניירות או סתם בוטנים שעד שתמצאו אותם יגדלו על עצמם עוד בוטנים. אלו מקומות בלתי נגישים שכדי לשלוף מהם פריט צריך אצבעות של פסנתרן ומיומנות של מנתח פלסטי. אבל טויוטה, רוצה לשים לזה סוף עם מיזם שיגרום לכם (שוב) לגרד בראש ולשאול - למה לא חשבנו על זה בעצמנו?

החברה היפנית הגישה למשרד הפטנטים וסימני המסחר האמריקני בקשה להתקן משולב (מכאני-אלקטרוני) שיחזיר לכם את האבדות, וישיב אותן במהירות הבזק. איך זה קורה? פשוט מאוד; אל התרשים שהגישו מהנדסי החברה צורף הסבר קטן לפיו המכוניות תצוידנה ב"מדרון" שמחליק את החפצים אל מגש מתחת למושבים.

ככל הנראה, בהתאם להתפתחויות בעתיד, הנהג יוכל לאסוף את החפצים על ידי מתג אלקטרוני שידחוף אותם החוצה, או באמצעות מתג ידני בדגמים זולים יותר. ייתכן שתהיה גם מערכת שעושה זאת באופן אוטומטי עם התרעת משקל מבוססת חיישן על לוח המחוונים - אם כי זו עדיין נמצאת בשלבי תאוריה.

מאחר וזהו בסך הכול פטנט, אחד מיני רבים שטויוטה מגישה מדי פעם, אין לדעת מה יעלה בגורלו. מצד שני, זו בעיה גלובלית שמציקה להרבה נהגים וסביר שינסו לקבל עבורה את כל האישורים הדרושים, תחת ההנחה שכבר עשו את כל חישובי העלויות.

  • עוד באותו נושא:
  • טויוטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully