וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

130 כ"ס שימושיים: הונדה ג'אז זוכה למתיחת פנים

14.8.2017 / 10:49

קצת לפני הבכורה הרשמית בתערוכת פרנקפורט חושפת הונדה רענון להונדה ג'אז, שעיקרו זריקת מרץ לביצועים ועדכון קוסמטי מבחוץ ומבפנים. טרם ידוע מתי תגיע לישראל

הונדה ג'אז. יצרן, אתר יצרן
הונדה ג'אז. עוד כוח ורענון קוסמטי/אתר יצרן, יצרן

הונדה חשפה תמונות ופרטים אודות מתיחת הפנים של הסופר מיני הפופולרית הונדה ג'אז. היא תזכה לבכורה רשמית במסגרת תערוכת הרכב בפרנקפורט שתיערך בספטמבר, אולם לא ידוע עדיין מתי תגיע לישראל, כך מסרה לוואלה! רכב היבואנית 'מאיר'.

הונדה ביצעה בג'אז מקצה עדכונים ויזואלי יחסית צנוע, הכולל החלפת רכיבים בפגושים, יחידות התאורה והשבכה הקדמית (מבנה ה-Solid Wing Face' המסורתי). מאחור השתמשו במוטיב דומה ורק חדי עין יצליחו להבחין בשדרוגים הסמליים שיושמו באזור קו תא המטען והתאורה העליונה.

באופן דומה, לא תוכלו כמעט למצוא חידושים מהפכניים בתא הנוסעים. סביבת העבודה היא עדיין בין המרווחות ביותר בקבוצה זו, בזכות תא מטען של 354 ל' שנפחו גדל ל-897 ל' עם תמיכה מסידור הושבה מודולארי בספסל האחורי שמאפשר לקפלו בצורה מיוחדת (בסגנון מושב קולנוע).

רמת האבזור התקנית כוללת את בקרת המדיה Honda Connect עם צג 7 אינטש, כניסות USB, AUX, בלוטות' מקורי ושלל מערכות בטיחות אקטיביות: בלימה אוטונומית, תאורה אדפטיבית, בקרת סטיה מנתיב, מצלמת נסיעה לאחור עם חיישני התרעת קרבה מסוכנת לעצמים וזיהוי תמרורים.

החידוש המשמעותי בג'אז הוא תגבור ביצועיה; לצד מנוע הבנזין הבסיסי בנפח 1.3 ל' לו 102 כ"ס, מוסיפה הונדה גם את מנוע ה-1.5 ל'עם 130 כ"ס בחיבור אל תיבה ידנית או בשידוך אל תיבת הילוכים רציפה. חסרים נתוני האצות רשמיים, אולם צריכת הדלק הממוצעת על פי היצרן עומדת על כ-19 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת.

באירופה יקבלו אותה רק בתחילת 2018, כך שאלינו ייקח קצת זמן עד שתגיע, כאמור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully