וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HM מוטו מציגה: החידושים של שרקו ל-2018

28.8.2017 / 16:02

קבוצת HM מוטורס, ניצלה את השקת קו אופנועי Sherco לשנת 2018, במתחם החברה בפרק תעשיות גרנות, כדי לחשוף טפח מפעילות החברה בשנה הקרובה

דגמי שרקו ל-2018. יצרן, ניר בן טובים
האם 2018 תהייה שנת הצמיחה של שרקו בישראל?/ניר בן טובים, יצרן

סמנכ''ל השיווק והמכירות של קבוצת HM מוטורס, ליאור בנאי, הציג את השנה הבאה כשנת השרקו בישראל ולפי האופנועים אותם הוא הציג, אכן הולך להיות מאוד מעניין בשנה הבאה בתחום השטח בישראל.

החידוש העיקרי בהיצע אופנועי האנדורו, הוא דגם ה- SE-R125 שבו אנשי שרקו תולים תקווה, שימלא את החלל שנוצר לאחר שקי.טי.אם והוסקוורנה הפסיקו לייצר אופנועי אנדורו בנפח זה ובנוסף ימשוך לקטגוריה זו רוכבים נוספים. קבוצת HM מוטורס מתכוונת לפתוח בשנה הקרובה מוסך מרכזי גדול במתחם גרנות ובנוסף להשקיע הרבה בתחום השרות ללקוחות.

חלק מכך הוא רעיון ה-"שרקו אקדמי", שהוא למעשה בית ספר לרכיבת שטח הפועל בשני מסלולים עיקריים. הראשון מיועד ללימוד רכיבת שטח ברמה הבסיסית ומיועד לרוכבי "ההובי", כפי שכבר התקיים לפני כמה חודשים בהשתתפות לורנצו סנטולינו. המסלול השני מיועד לרכיבת אנדורו תחרותית ספורטיבית ועתידים לצאת ממנו רוכבי קבוצת המרוצים של שרקו בישראל.

דגמי שרקו ל-2018. יצרן, ניר בן טובים
כלל דגמי המותג עברו שורת שדרוגים ל-2018/ניר בן טובים, יצרן

שבע שנים של גידול מתמיד בהיקף המכירות חייבו את אנשי שרקו להקים בצרפת מפעל גדול ויעיל הרבה יותר מזה שבו עבדו עד היום. המפעל החדש עתיד לייצר 22,000 אופנועים בשנה, נתון לכשעצמו לא מרשים במיוחד, אך כאשר לוקחים בחשבון שמספר זה גדול פי ארבע ממספר האופנועים המיוצרים כיום, זה מקבל משמעות חדשה לחלוטין ומרמז על הכוונות הרציניות של קברניטי החברה.

כפי שציינתי, גולת הכותרת לשנת 2018 הוא דגם ה-125 החדש שמתאפיין במשקל נמוך של כ-94 ק"ג, ההתנעה רק באמצעות מתנע חשמלי, שסתום כוח חשמלי כפי שקיים בשאר דגמי שתי הפעימות, שתי מפות הצתה ועוד. חשוב לציין שאופנוע זה הוא היחיד בקטגוריה כיום שעומד בתקני יורו 4. מחיר האופנוע הוא 50 אלף שקלים ובתקופת ההשקה מתומחר ב-48 אלף שקלים.

שאר האופנועים עברו שדרוגים לטובת שיפורים באמינות ובביצועים לאורך הזמן שכללו שיפורים בבולם האחורי, בסלקטור ובמזלגות של תיבות ההילוכים, במתנע החשמלי, במשאבת המים, בפלסטיקה וכדי שתוכלו להבחין בזה, הם קיבלו מדבקות בעיצוב חדש.

אנחנו מקווים שבקרוב נזכה לקבל אופנועים ונוכל לבחון אותם יותר לעומק ולהיווכח האם ועד כמה אופנועי שרקו החדשים באמת טובים יותר מקודמיהם, ובעיקר להכיר את דגם ה-125 החדש והמעניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully