וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפיכה במדינת הגמדים: פרטים ראשונים על סוזוקי ג'ימני החדש

30.8.2017 / 8:17

הג'יפון הייחודי של סוזוקי בן עשרים שנה והגיע הזמן להחליפו. בעוד כחודש יוצג מחליפו של הג'יפון האייקוני שהפך ללהיט מכירות בישראל. תמונות ראשונות דלפו לרשת

סוזוקי ג'ימני 2015 במבחן דרכים. רמי גלבוע, מערכת וואלה! NEWS
סוזוקי ג'ימני הנוכחי. הגיע הזמן להתקדם/מערכת וואלה! NEWS, רמי גלבוע

עשרים שנים הן נצח-נצחים בעולם הרכב, וזה הזמן אותו שרד סוזוקי ג'ימני הזאטוט – זה פרק זמן המזכיר אייקוני שטח כמו דיפנדר זצ"ל או ג'יפ רנגלר יבל"א. תמונות שדלפו לרשת דרך צלמי CarPix עבור אתר CarScoops ממחישות כי סוזוקי שמרה על הקונספט של ג'יפון מיניאטורי וקשוח אבל יש פריטי עיצוב מוזרים, המעלים חשש בדבר אותנטיות התמונות. התשובה הסופית בתערוכת טוקיו, בעוד פחות מחודש.

המרכב החדש בעל ממדים דומים לזה היוצא; זה מצוין עבור מי שמאמין כי "קטן הוא יפה", המדובר בשווקים הענקיים של דרום מזרח אסיה – הודו, תאילנד יפן, שם יש ביקוש גדול למכוניות מיניאטוריות. זה פחות מצוין עבור מי שחשובה לו נוחות הנסיעה; הג'ימני בנה לעצמו מוניטין של רכב מרסק עצמות, ומידותיו של הג'ימני החדש מצביעות על המשך המסורת.

עוד נשמרו זוויות המרכב הטובות, הודות למבנה הקופסתי בעל סרחי עודף קצרצרים. מפרסומים קודמים ידענו כי נשמרה שלדת הסולם, ובתמונות הריגול ניתן לראות את זרועות הרדיוס, סימן בדוק לשלדת סולם וזוג סרנים חיים – זו אינדיקציה מצוינת לשמירה על יכולת השטח, כולל כנראה, הילוך כוח. בתצורה כזו יישמר גם פוטנציאל השיפורים העצום.

מוזרה הריבועיות המודגשת בתמונות הריגול. המרכב רבוע מאוד, מזכיר במקצת את רנגייד של ג'יפ. זוויות הגישה נראות מצוין אבל ב-2017 מוזר למצוא גג עם מרזבי גשם; זו קצת הליכה לאחור, אבל יתכן שאלו תוספות המסוות את הצורה החדשה. הפנסים יהיו עגולים ויישארו כונסי האוויר האנכיים בחזית. קשתות הגלגלים בנויות בקווים ישרים למדי, עם כנפוני פלסטיק בולטים. האם תגיע בעתיד גם גרסת 5-דלתות?

תא הנוסעים יהיה מודרני למדי, עם צג מגע גדול במרכזו. המנוע עשוי להיות 1.4 ליטר אטמוספרי, או טורבו קטן-נפח. תיבת ההילוכים תהיה רציפה. סימני השאלה יוסרו בעוד פחות מחודש, עת ייחשף הג'ימני בתערוכת טוקיו, כולנו מחכים!

  • עוד באותו נושא:
  • סוזוקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully