וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארץ: פולקסווגן טרנספורטר במחיר של מכונית פאר

31.8.2017 / 12:54

פולקסווגן טרנספורטר בגרסת Multivan Business מגיע עם סביבת עבודה מפוארת לאנשי עסקים, כולל בקרות בטיחות אקטיביות ומנוע טורבו דיזל. המחיר, מעל 650 אלף שקל

פולקסווגן. יצרן, אתר יצרן
פולקסווגן טרנספורטר Multivan Business/אתר יצרן, יצרן

מחלקה ראשונה על הכביש, באדיבות חטיבת המסחריות של פולקסווגן. היבואנית צ'מפיון מוטורס החלה לשווק בישראל את הדגם היוקרתי ביותר במשפחת ה-T6 טרנספורטר מולטי-וואן, ה-Multivan Business. מוביל הנוסעים המפואר מצויד במנוע 2.0 ל' טורבו דיזל וסביבת מחיה ברמת גימור מהודרת בתמיכה של מעטפת הגנה אקטיבית.

לצד כמה ליטושים קוסמטים מבחוץ, כמו למשל חלונות כהים, תאורת LED ותאורה אדפטיבית, חישוקי 17 אינטש וכמה שינויים קלים בפגושים, את עיקר הבשורה אפשר למצוא בחלל הנוסעים; גרסת ביזנס, על פי המפרט של היבואנית, מגיעה עם גימורי עור עבור ההגה, בורר ההילוכים ובלם היד, גימור עץ בלוח המחוונים, מערכת מולטימדיה משוכללת Composition Media לה 11 רמקולים ומסך מגע בקוטר 6.33 אינטש עם דיבורית בלוטות' מקורית, מושב נהג מתחמם ומתכוונן לגובה עם משענת-יד.

בשורות מאחור, עבור הנוסעים מותקן שולחן עבודה בקונסולה כולל מקרר, ריפודי עור נאפה, קולבים לתליית בגדים, והמושבים מגיעים עם אפשרויות כיוונון חשמליות. עוד אומרים ביבואנית, כי מושבי הכורסא מאחור מתחממים ומתכווננים, ובזכות המסילות ברצפת הרכב ניתן לקבוע איתם שלל תנוחות. בשורה השלישית, הכורסאות ניתנות לכיוון למצב שכיבה למחצה וכן ניתן להאריך את הבסיס ליצירת הדום לרגליים.

מפרט הבטיחות מורחב לרכב בקבוצה זו, וזה כולל התראה על מכוניות בשטח "מת" במראות הצד, בקרת שיוט אדפטיבית, חיישני קרבה מלפנים ומאחור, בלימה אוטונומית, מצלמת נסיעה לאחור, 6 כריות אוויר וכל בקרות היציבות וסייעני הבלימה המוכרים.

מנוע הטורבו דיזל של ה-T6 היוקרתי מפיק מ-2.0 ל' 204 כ"ס ומחובר לתיבת הילוכים דו-מצמדית DSG. צריכת הדלק המשולבת עומדת על כ-15.8 ק"מ לליטר.

המחיר עומד על 688 אלף שקלים כולל מע"מ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully