וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיאט לאון קופרה R - המכונית החזקה ביותר בתולדות המותג

4.9.2017 / 13:46

לסיאט לאון קופרה R מנוע מתוגבר לביצועים מושחזים עוד יותר, רכיבי קרבון על הספויילרים ותוספות ייחודיות. בכורה רשמית בפרנקפורט, רק 799 תרדנה מפס הייצור

סיאט לאון קופרה R. יצרן, אתר יצרן
סיאט לאון קופרה R החדשה/אתר יצרן, יצרן

ב-12 בספטמבר תחשוף סיאט מספר חידושים במסגרת תערוכת הרכב בפרנקפורט; המבקרים יוכלו להתרשם מקרוב מכלי רכב אסטרטגיים דוגמת סיאט ארונה החדש שיתחרה בקבוצת הקרוסאוברים הקומפקטיים, אבל אורחת נוספת שלבטח תמשוך מבטים היא המכונית המהירה ביותר שהמותג הספרדי חילץ מהמפעל בשנים האחרונות - סיאט לאון קופרה R החדשה. סיאט ייצרה את ה-R פעמיים על פני שני דורות שונים (האחרון שווק משנת 2010).

הקופרה R תוגבל ל-799 יחידות בלבד, והיא עתידה להיות מוצר נחשק יותר מאחותה הבסיסית עליה נהגנו לא מזמן. בחרטום, שוכן כאמור מנוע ה-2.0 ל' טורבו המוכר של המשפחה, אבל הספקו צמח ל-300 כ"ס עם תיבת הילוכים דו-מצמדית DSG או 310 כ"ס בחיבור אל תיבת הילוכים ידנית שש מהירויות קלאסית.

אף אחד לא מהמר כרגע על ביצועים, אבל סביר שעם תוספת של כמה עשרות סוסים באמתחתה, היא תרד מהנתון הרשמי של הקופרה הסטנדרטית שמאיצה ל-100 קמ"ש ב-5.6 שניות. יתמכו בקופרה R בלמי ברמבו משופרים ובקרת מתלים אדפטיבית משודרגת וכן מערכת פליטה חדשה.

סיאט לאון קופרה R. יצרן, אתר יצרן
סיאט לאון קופרה R/אתר יצרן, יצרן

מבחוץ תמצאו חישוקים חדשים, רכיבי קרבון על הספויילרים, חצאיות צד ולוגואים מובחנים. טיפול דומה גם בתא הנוסעים מוסיף נגיעות אלקנטרה בגלגל ההגה, ידית ההילוכים והמושבים הספורטיביים. לא ידוע מתי תגיע לישראל.

בסיאט מדווחים על זינוק של 30% במכירות המותג בארבע השנים האחרונות וגם השנה, נרשמה עליה של 13% במכירותיה ביחס לתקופה המקבילה אשתקד.

  • עוד באותו נושא:
  • סיאט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully