וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולר משפחתי: החל שיווק סקודה קודיאק דיזל בארץ

5.9.2017 / 7:33

צ'מפיון מוטורס החלה לשווק את גרסת הדיזל של רכב הפנאי המשפחתי סקודה קודיאק עם הנעה כפולה ומספר רמות אבזור. המחיר, החל ב-239 אלף שקלים

סקודה קודיאק. קובי ליאני
סקודה קודיאק/קובי ליאני

סקודה מרחיבה את היצע דגמי KODIAQ, עם גרסת דיזל 2.0 ליטר 190 כ"ס והנעת 4X4. גרסה זו תגיע בשתי רמות גימור: 'סטייל' ו'אקסלוסיב' הזהות לגרסאות הבנזין 2.0 ליטר. מחיר ה- Style יעמוד על 238,990 שקלים בעוד מחיר Exclusive יעמוד על 254,990 שקלים.

את סקודה קודיאק אהבנו מאוד, מיום ההשקה ועד המבחן ההשוואתי מול האאוטלנדר; גרסאות דיזל 4X4 מוסיפות לו אטרקטיביות אצל לקוחות המחפשים יכולת שביל, וחיסכון ניכר בהוצאות הדלק. כל דגמי Kodiaq מגיעים עם חבילת בטיחות הכוללת מערכת Front Assist המאטה את הרכב עד בלימת חירום, Lane Assist המתריעה על סטייה מנתיב ומבצעת תיקון אקטיבי, ובקרת שיוט אדפטיבית השומרת מרחק מכלי הרכב הנוסעים מלפנים. גרסת ה- Exclusive מציעה גם ניטור שטח מת בזמן נסיעה לאחור.

מנועי הדיזל מספקים 190 כ"ס ומומנט בריא של 40 קג"מ, החל מ-1750 סל"ד. התאוצה ל-100 קמ"ש נמשכת 9.1 שניות, כ-שניה לאט יותר מדגמי הבנזין. חיסכון הדלק אמור להיות משמעותי; היצרן טוען ל-17.5 קילומטרים לליטר סולר. מחירי גרסאות הדיזל משקפים פער של 15,000-25,000 בעבור מנוע הדיזל והנעת 4X4, עם כמה פריטי אבזור נוספים. בגרסת Exclusive יש בורר בין חמישה מצבי נסיעה, ומערכות בקרת המשיכה ותיבת ההילוכים יודעים לסגל את עצמם לנהיגת שטח. יש תצוגה דיגיטלית למצב מכלולי השלדה, אבל אין הילוך כוח, כמובן. אל תבנו על המדרגות של נקרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully