וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוצרת נשימה: למבורגיני אוונטדור S רודסטר יוצאת לדרך

7.9.2017 / 13:03

כמו גרסת הקופה, למבורגיני אוונטדור S רודסטר מציעה קצת יותר כוח מהדגם הרגיל, עם כנף אחורית מתכווננת ואפילו חופן פינוקים בתא הנוסעים המרהיב. שלכם בתמורה ל-460 אלף דולר

למבורגיני. יצרן, אתר יצרן
למבורגיני אוונטדור S רודסטר/אתר יצרן, יצרן

למבורגיני המתינו קרוב ל-6 שנים כדי לנער את מכונית הרודסטר של סדרת האוונטדור שלהם. כמו דגם הקופה S, גם המרכב הפתוח מעודכן ויזואלית מלפנים ומאחור, בתא הנוסעים ומקבל קומץ שדרוגים מתחת למכסה המנוע, למי שבאמת רוצה למתוח את גבולות היכולת האנושית על מסלולי המירוצים.

תחנת הכוח של האוונטדור S מייצרת מ-6.5 ל' שניים-עשר צילינדרים הספק מרבי של 740 כ"ס ו-71 קג"מ. הכוח עובר לכל הגלגלים דרך תיבת הילוכים אוטומטית 7 מהירויות מתופעלת פקדים מגלגל ההגה (פותחה על ידי למבורגיני).

מכוניות רודסטר הן לרוב קצת יותר "שמנות" מאחיותיהן הסגורות בשל הקשיחות המבנית, אבל למבו הצליחו לשמור על תוספת צנועה של 60 ק"ג, בין היתר בשל שימוש בתקרה מתקפלת בשני חלקים מתרכובות סיבי פחמן (המאוחסנות מלפנים); המשמעות היא שהתאוצה ל-100 קמ"ש עומדת על 3 שניות בול על השעון (0.1 ש' אחרי הקופה) ועד מהירות מרבית של 350 קמ"ש - נתונים זהים לגרסת ה-S הסגורה.

בנוסף לכך, למבורגיני כיילו את הרודסטר S עם שיפורים אירודינמיים חשובים - הרבה בזכות כנף אחורית אקטיבית. זו מעניקה לאוונטדור S כוח הצמדה משופר בשיעור של 130% לעומת הדגם הרגיל בסדרת הרודסטר ובמידה מסוימת, תרמה גם לניצול חסכוני יותר של משאבים.

תא הנוסעים של האוונטדור S הוא מלאכת מופת של איכויות איטלקיות וחווית שהות כמו שרק למבורגיני מסוגלת להנדס; זוג מושבי ספורט מהודרים עם חיץ בדמות תעלת פיקוד של מעבורת חלל בין הנהג לנוסע, ומי שחושב שביצועים נטו באים על חשבון פינוקים - יש אפילו תמיכה בטלפונים חכמים, מערכת מדיה משוכללת ועוד.

"האוונטדור S קובעת רף חדש של ביצועים, טכנולוגיה ויכולות על הכביש הציבורי והמסלול הסגור - היא מוסיפה ממד ייחודי לחדוות הנהיגה", כך אומר מנכ"ל המותג האיטלקי סטפנו דומינקלי. את האונטדור S תוכלו להזמין קצת אחרי תערוכת פרנקפורט במחיר של 460 אלף דולר, עם מסירות ראשונות בפברואר 2018.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully