וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרבות: קייטנת מוטוקרוס לילדים של ההתאחדות לספורט מוטורי

7.9.2017 / 14:27

לקראת סוף "החופש הגדול" זכו כמה ילדים מוכשרים, אמיצים וברי מזל, להשתתף בקייטנת "מוטוקרוס וינגייט" לילדים ונוער. הקייטנה אורגנה על ידי ההתאחדות לספורט מוטורי בישראל בתמיכת משרד התרבות והספורט וביוזמת עמותת המוטוקרוס הישראלית

יח"צ - חד פעמי

צילום ועריכת וידאו: ישי קינן
סטילס: ניר עמוס

הקייטנה, שהתקיימה בתאריכים 20-24/08 כללה 44 ילדים שהתחלקו לשלוש קבוצות בהתאם לגיל ולרמת הרכיבה. בכל יום במהלך הקייטנה התקיימו חמש שעות אימון רכיבת מוטוקרוס בהדרכתם של מדריכים מקצועיים מובילים בענף, אימוני כושר ושחייה על מנת לצנן קצת את האווירה הלוהטת. בכל ערב שמעו החניכים הרצאות מרתקות בנושאים שונים, בין המרצים: הטייסת רווית נאור ונהג הפורמולה הבינלאומי אלון דאיי. ביום החמישי והאחרון לקייטנה התקיים הסבב החמישי באליפות ישראל לילדים ונוער לשנת 2017, שבו זכינו לצפות בהנאה ובהתרגשות רבה.

פגשנו את עומר שושני, מנכ"ל ההתאחדות לספורט מוטורי בסיום הקייטנה לשיחה קצרה על הקייטנה. לפי החיוכים של הילדים וההתנהלות שלהם לאורך כל הימים והפעילויות, ניתן להבין שהקייטנה הייתה מוצלחת מאוד. הקייטנה שהתקיימה מטעם ההתאחדות לספורט מוטורי בישראל ובתמיכת משרד התרבות והספורט, כללה 44 ילדים שהתחלקו לשלוש קבוצות בהתאם לגיל ורמת רכיבה. הקייטנה היא עדות לדור צעיר ומבטיח שגדל בישראל אשר יצעיד את הספורט המוטורי בארץ בשנים הבאות. אחת המשימות המרכזיות שלנו בהתאחדות היא חינוך הדור הצעיר והקייטנה היא דוגמה חיה לכך, במהלכה למדו הילדים את יסודות רכיבת המוטוקרוס ויישמו טכניקות רכיבה גם במרוץ המסכם.

בתחרות שהתקיימה ביום האחרון של הקייטנה יישמו החניכים את מה שלמדו במהלך הקייטנה במהלך המקצים הרבים שהתקיימו באותו היום. בקטגוריית הרוקיס זכו בסבב זה במקום הראשון הראל היימן, במקום השני הראל מלמן ובמקום השלישי שגיא צרפתי; בקטגוריית סופר-ג'וניורס זכו במקום הראשון בן אלמגור, במקום השני אופיר צמח ובמקום השלישי איתי שחל; בקטגוריית ג'וניורס זכו במקום הראשון גיל זרקו, במקום השני ניב סבן ובמקום השלישי אכרם אלחמידי.
אנחנו מקווים שפעילויות שכאלו רק ילכו ויתרבו ובהחלט מגיעות להתאחדות הספורט המוטורי בישראל ולעומר שושני העומד בראשה הרבה מחמאות על הארגון והרצינות, אבל מעל הכול מגיעות מחמאות לילדים הרבים שהשתתפו בקייטנה והפגינו רצינות ורוח ספורטיבית למופת. בקייטנה תמכו וסייעו עמותת המוטוקרוס, KTM, הוסקוורנה, TM, STOMP יבואני אופנועים.

  • עוד באותו נושא:
  • מוטוקרוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully