וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

PIT STOP משיקה: אפליקציה לשליטה בצלילי מערכת הפליטה

19.9.2017 / 13:02

האפליקציה שולטת בגובה הצלילים של מערכות הפליטה מבית REMUS עם ויסות קול לאורך כל קשת הסל"ד. פרפרים חכמים, באגזוז שלכם

אגזוז. יצרן, אתר רשמי
אגזוז/אתר רשמי, יצרן

כמה התקדמו מערכות הפליטה לרכב? אם נשארתם מחוץ לזירה הזו כמה שנים - לא תאמינו. בעבר, כל מה שהיה אפשר לקבוע באופן חצי עצמאי היה מחריש אוזניים או פיצוצים (בקפיירים) ארעיים שהבריחו את החולדות מהמחילות מתחת לאדמה. אבל בשנת 2017 אפשר לנהל את החוויה הווקאלית של המכונית דרך הטלפון החכם שלכם, עם אפליקציה ייעודית.

PIT STOP החלה לשווק בארץ יישומון שנתפר בלעדית למערכות הפליטה החדישות של חברת REMUS. האפליקציה מאפשרת לנהג לקבוע את עוצמת שאון הפליטה על פני מנעד של שלושה תחומים על גבי רצועת הכוח - נמוך, בינוני וגבוה. אתם תחליטו איפה ומתי תרצו להעלות את הדופק או להוריד את הווליום ולהתגלגל בדממה.

האפליקציה מופעלת דרך בקרת הבלוטות' של הטלפון החכם ולמעשה מווסתת פרפר אחד או יותר שנמצאים על צנרת מערכת הפליטה (מצב סגור או פתוח). ב-PIT STOP התאימו את האפליקציה למכוניות ספורטיביות רבות אותן אפשר לצייד בערכת פליטה של REMUS, כמו דגמי VAG למיניהם, ב.מ.וו, מיני קופר JCW ועוד.

מהחברה נמסר כי "מחיר המערכת בישראל לדוגמה עבור פולקסווגן פולו GTI הכוללת דוד אחורי ומערכת שליטה אלחוטית - 7,900 שקל או החל מ- 9,000 שקל עבור מערכות פליטה מלאות עם מערכת שליטה אלחוטית".

  • עוד באותו נושא:
  • אגזוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully