וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מערכת פליטה: האם יש קשר בין איבר מין קטן למכונית מפוארת?

24.9.2017 / 13:16

שאלנו מומחים אם יש אמת מאחורי התאוריה לפיה המכונית מפצה על חוסר בטחון בחדר המיטות, ומה בכלל חושבות הנשים על כל זה? הסקסולוגית לימור בנדל: "שום דבר חיצוני לא יכול לפצות לאורך זמן על תחושת גבריות נמוכה"

ב.מ.וו X5 ו-X6, חטיבת M. אתר יצרן
ב.מ.וו X5 ו-X6, חטיבת M/אתר יצרן

לפני קצת יותר מעשר שנים התארחו במכונית ה"תקציב" של טופ-גיר הצמד טריני וסוזנה, אותן אושיות אופנה בריטיות שביקרו בארץ במסגרת הפקה מקומית. במהלך השיחה עם ג'רמי קלארקסון, המנחה לשעבר, שאלה אותו סוזנה במה הוא נוהג כדי "למדוד" את טיבו. במקום לענות, ביקש קלארקסון להקרין את התשובה על גבי הצג הראשי – פורד GT חדשה. "מה גודלו של איבר המין שלך? הוא חייב להיות פצפון", השיבה סוזנה.

קלארקסון נראה נבוך בצורה כנה, אולי מהפעמים הבודדות שהוא הרגיש אי נוחות על המסך, אבל המפגש ביניהם המחיש בפעם המי יודע כמה את האמירות המיניות המופרכות שנקשרות לאנשים להם רכב ספורטיבי/מפואר/גדול או סתם מקושט באופן מוגזם. ובכל זאת, ביקשנו לקבל זווית קצת יותר מלומדת - האמנם יש קשר בין הגבריות למספר הצילינדרים?

סקס במכונית. Shutterstock, ניר בן טובים
סקס במכונית/ניר בן טובים, Shutterstock

האם זה נכון כי גברים עם איבר מין קטן נוטים לפצות על כך גם באמצעות רכישת אופנועים עתירי סמ"ק או מכוניות חזקות?

הפסיכיאטר ד"ר אילן רבינוביץ': "אין להנחת היסוד הזו שום תימוך מחקרי וצריך פעם אחת ולתמיד לשים את הדברים על השולחן; את המיתוס הזה המציאו גברים קנאים. זה הכל קנאת גברים יוקדת באותם זכרים על שהם יכולים להרשות לעצמם לרכוש את הצעצועים היקרים הללו" .

גם הסקסולוגית לימור בנדל, יועצת מינית וזוגית, יוצאת נגד ההכללה הזו, אך מסבירה כי המציאות מורה שחלק מהגברים בעלי איבר מין קטן או שחושבים שיש להם איבר מין קטן, מרגישים שהגבריות שלהם פגומה. "זה פוגע להם בתחושת הביטחון העצמי והערך העצמי שלהם נפגע .אחד הדברים שהם יעשו זה לקנות עבורם דברים גדולים בכדי להגדיל את הגבריות והביטחון העצמי שלהם. כלי רכב עם מנוע גדול בהחלט יכול לתת מענה לצורך הזה לחזק את הביטחון שלהם".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

אז מה אמורה להסיק אישה שרואה גבר עם אופנוע כבד או מכונית מטורפת?

ד"ר רבינוביץ: "מה שניתן להסיק הוא שבמקרים רבים מדובר על זכר עם ליבידו חזק שבא לידי ביטוי ברכישת צעצוע כזה. אין כאן בהכרח אלמנט של פיצוי פאלי על חסכים או ליקויים אנטומיים. ההיפך הוא הנכון, גבר שרוכש כלי עם מנוע כזה הוא גבר שיש לו תשוקה יוקדת. ישנם כאלו שנותנים לליבידו ביטוי באמצעות תפיסת עמדות שילטוניות, ישנם כאלו שעושים זאת בתפיסת עמדות כוח או צבירת ממון, וישנם רבים שמוצאים את הסיפוק ברכיבה או נהיגה בכלי משחית כזה".

יש לא מעט רוכבי אופנועים שמספרים כי הריגוש שהם חווים על האופנוע משול לאורגזמה. האם לאישה אין מקום לחשוש שמה הוא יעדיף לחוות ריגוש בסף כה גבוה על פני בילוי במיטה איתה?

ד"ר רבינוביץ: "כן, הכלים הללו מספקים חוויות חזקות מאוד ואני נתקל בהרבה נשים שאומרות הלוואי והוא יאהב אותי כמו את האופנוע או שהלוואי והוא יקפוץ עלי בכזו חדווה כמו שהוא עולה על האוכף של האופנוע שלו. אז אני אומר לכן שאין מקום לחשש. אולם אסור לסרס לו את החוודה הזו שכן היא לעולם תישאר שם. גבר מדוכא מוטורית זה גבר שחש חוסר סיפוק. וזה מתכון לאסון".

אז גבר עם מנוע גדול בהכרח יביא המון תשוקה לחדר המיטות?

"סביר להניח שהוא מאוד ייצרי. יש קשר חזק בין ספורט מוטורי ובין מין והמילה המקשרת היא תשוקה. זה מגיע מאותו מקום שמגיע הדחף לקיים סקס. אך צריך להודות על האמת: זה לא בהכרח יביא את המקום הזה לביטוי בחדר המיטות".

נשים רבות אומרות לגבר "או אני או האופנוע, תבחר. מה יש לך להגיד לאותן נשים?

הן לא מבינות כי החיידק לעולם שם. והוא לעולם לא יוותר באמת על התשוקה שלו לרכיבה או לכלי. בקשה כזו משולה לסירוס של הגבר והוא תמיד יבקש לממש את הדחף הזה. או במילים אחרות, הניסיון מלמד כי נשים רבות שדחקו בבן הזוג לוותר על "הפילגש" – כלומר על כלי הרכב שלו, מצאו את עצמן מתמודדות בסוף עם פילגש אמיתית. שכל אחת תשאל את עצמה מה עדיף, פילגש בשר ודם או פילגש עם הזרקת דלק. בנוסף, הסירוס שלו יוצר מצב בו בת הזוג לעולם תהיה במקום של תחרות עם אהבתו המוטורית. זה שם בשביל להישאר. הנשים חייבות להבין את זה.

האם רכב חזק מצליח לפצות לאורך זמן על תחושת הגבריות הקלוקלת של הגבר?

לימור בנדל מסבירה כי שום דבר חיצוני לא יכול לפצות לאורך זמן על תחושת גבריות נמוכה. ערך עצמי הוא - עצמי. "אם אני לא אפתח בתוכי ערך גברי גבוה שום רכב גדול לא יחזק את תחושת הגבריות שלי לאורך זמן. זה יהיה נחמד על המפגש הבא עם אישה במיטה ואז ערך הרכב ירד יחד עם תחושת הגבריות". ויש לה מסר נוסף; עדיפה הדרך לבסס את הביטחון ואת הגבריות דרך מאסטרינג בסקס אוראלי וידני. גברים כאלה יטריפו את האישה בעונג דרך היד והפה שלהם עוד הרבה לפני שהיא תזכה לראות את איבר המין שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully