וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטנוע מנהלים: ימאהה XMAX400 החדש נחת בישראל

1.10.2017 / 11:15

מטרו מוטור, יבואנית ימאהה בישראל, מודיעה על תחילת שיווקו של הימאהה XMAX 400 בישראל

ימאהה XMAX400. יצרן, אתר יצרן
ימאהה XMAX400 בישראל/אתר יצרן, יצרן

הימאהה XMAX 400, ממשיך את השושלת המוצלחת של קטנועי הספורט של ימאהה– ביצועים מעולים, טכנולוגיה מתקדמת, שימושיות ואיכות גבוהה ביותר. ה-XMAX 400 מתוכנן בכדי להיות יעיל וזריז בעיר, אבל יחד עם זאת בעל יכולת תיור ארוכת טווח בכבישים מהירים ולאורך זמן.

הימאהה XMAX400 מקבל את עיצוב הבומרנג בהשראת ה-TMAX החדש, ויורש ממנו גם את האלמנטים הטכנולוגיים החדשניים: תאורת לד, הנעה ללא מפתח, ומערכת בקרת אחיזה מתקדמת – TCS.

מנוע ה-XMAX 400, בתקן יורו 4 מכוון להציע את ההספק והמומנט הדרושים לנסיעה ארוכה בכבישים בין עירוניים, עם האצה בשרנית, גם במהירויות גבוהות המאפיינות כבישים מהירים. בנוסף, המתלה הקדמי של
המזלג החדש הוא מתלה כמו של אופנוע בעל שני משולשי היגוי לטובת שיפור ההיגוי והיציבות. בנוסף, ולטובת התנהגות דינאמית משופרת, ה-XMAX 400 הפחית 5 ק"ג מהמשקל לעומת הדגם הקודם.

ימאהה XMAX400. יצרן, אתר יצרן
ימאהה XMAX400/אתר יצרן, יצרן

למרות העיצוב הקומפקטי, ה-XMAX 400 מציע שימושיות גבוהה בזכות תא אחסון ענק, שיכול להכיל 2 קסדות מלאות, ומקום נוסף לתיק. ה-XMAX 400 מצויד במשקף רוח מתכוונן בצורה ידנית להתאמת מיגון הרוח לרוכב בכל מהירות ובכל מזג אוויר. מושב ה-XMAX, גדול ומפנק במיוחד, בדומה למושב ה-TMAX.

בגזרת הבטיחות, ה-XMAX החדש מצויד במערכת ABS, TCS והוא בעל מערכת בלימה קדמית עם צמד דיסקים. ה-XMAX 400 גם מקבל את בלם היד המוכר מה-TMAX, לטובת חנייה נוחה ובטוחה במשטחים משופעים.

מחיר: 43,985 שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • ימאהה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully