וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שדרוג: פורד פוקוס הבאה תאמץ מוטיב יוקרתי

8.10.2017 / 10:56

פורד רוצה לקחת את הפוקוס קרוב יותר למותגי פרמיום, עם גרסאות מפוארות ומהדורות כביש-שביל אופנתיות. הבכורה הרשמית במחצית הראשונה של שנת 2018

פורד פוקוס 2014. אתר יצרן
פורד פוקוס הנוכחית. הוצגה בשנת 2014/אתר יצרן

פורד הכריזה בימים האחרונים על מספר מיזמים אסטרטגיים שיקצצו הוצאות היצרן בלפחות 14 מיליארד דולר; הפרויקט הראשון בצנרת נוגע להקצאה גדולה של משאבים לטובת חשמול מכוניות על חשבונן של מכוניות עם מנועי בערה. הפרויקט השני ירחיב את משפחת הקרוסאוברים ואילו השלישי, יטפל במיצובה של פורד פוקוס הבאה שזקוקה לאתחול, כך אומרים בכיריה.

ראש מחלקת המכירות של פורד העולמית, ג'ים פרלי, אומר שהפוקוס תמכר במספרים נמוכים יותר במעט, אבל היא תהפוך למוצר מהודר מאי פעם. "אנחנו נבצע בה שינויים דומים לאלו שביצענו בפורד פיאסטה החדשה", הוא מעיר. המשמעות היא, שפורד תאמץ עבורה את גרסת 'וינאלה' המפוארת וכן תגדיל את ההיצע עם גרסת שבילים קלה במרכב סטיישן.

גרסת הכביש-שביל תכונה 'אקטיב' ותהווה תגובה למכוניות כמו סקודה אוקטביה סקאוט, למשל. היא תצטרף לגרסת הסדאן, הסטיישן הרגילה וההצ'בק במפעל הייצור המרכזי של פורד בגרמניה עבור אירופה, בעוד הפוקוס שתשלחנה לארה"ב תיוצרנה בסין.

מכירותיה של הפוקוס באירופה ירדו בשיעור של 1.2% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד ל-119 אלף מכוניות. היא מדורגת רביעית ברשימת רבי המכר באירופה מאחורי פולקסווגן גולף, אופל אסטרה וסקודה אוקטביה. בסך הכול, צלל הביקוש למכוניות משפחתיות קלאסיות ב-2% השנה בגין הזינוק שחל בביקוש לקרוסאוברים.

הפוקוס ה"חדשה" שנמכרת בישראל מאז השנה הקודמת, משווקת עם מנוע בנזין טורבו 1.5 ל' בהספק של 150 כ"ס ומנוע 1.5 ל' טורבו דיזל בהספק של 120 כ"ס, בחיבור אל תיבת 6 הילוכים אוטומטית. המחירים נעים בין 130 ל-138 אלף שקלים. על פי רישומים של איגוד היבואנים, מתחילת השנה נמסרו בישראל מעל 1,150 דגמי פוקוס בישראל.

באירופה מעריכים כי הפוקוס החדשה תוצג כבר בתחילת שנת 2018, בינואר או בפברואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully