וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנו זואי החשמלית - בשירות הפקחים בעיריית אילת

18.10.2017 / 11:56

עיריית אילת בוחנת את האפשרות לעשות שימוש במכוניות חשמליות למשימות פיקוח. את הפיילוט מובילה הרנו זואי, הסופר מיני החשמלית שהושקה בתחילת השנה

רנו זואי חשמלית באילת. יחצ, קרסו מוטורס,
רנו זואי החשמלית נכנסת לפיילוט באילת/יחצ, קרסו מוטורס

הסופר מיני החשמלית של רנו שהושקה בישראל בחודש ינואר השנה, החלה להשתתף בניסוי המשותף ליבואנית קרסו מוטורוס ולעיריית אילת לבחינת השימוש בה ליחידות הפיקוח השונות של העירייה. שימוש דומה נעשה בכלי רכב חשמליים במספר ערים באירופה שכן מרחקי הנסיעה הקצרים יחסית ומרובי העצירות וכן לעיתים מסלולי נסיעה קבועים והאפשרות לעמדות טעינה הם שילוב אידיאלי עבור סוג כזה של כלי רכב.

לזואי מנוע חשמלי בהספק של 88 כ"ס ו-22.4 קג"מ וטווח נסיעה מוצהר של 240 ק"מ בין טעינות. כאשר זה עומד על בין 6 ל-9 שעות בחיבור קיר של 16 אמפר ובחיבור לעמדת טעינה בת 32 אמפר הסוללה מגיעה ל-80 אחוזים בתוך 60 דקות.

משך הניסוי יעמוד על חודשיים ובסופו יוחלט האם ישולבו מכוניות נוספות במערך כלי הרכב העירוני. מאיר יצחק הלוי, ראש עיריית אילת מסר בהודעה לעיתונות כי ": "העיר אילת פועלת רבות לשמירה על הסביבה ותקדם כל פרויקט וכל שיתוף פעולה שיסייע לשיפור איכות הסביבה. הפיילוט של רכב חשמלי מתיישב עם כך שאילת כעיר ירוקה וחכמה מייצרת באופן עצמאי למעלה מ – 75% מצריכת החשמל ביום. במידה והרכב יימצא מתאים, מתכננת העירייה לשלב ככל האפשר את הרכב החשמלי בצי הרכבים העירוני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully