וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 מושבים משודרג: ניסאן אקסטרייל המחודש נחת בארץ

23.10.2017 / 11:36

האקסטרייל המשפחתי מגיע לארץ בתום מקצה שדרוגים הכולל קו עיצובי מרוענן, ליטוש תא הנוסעים והתאמת מערכות חדישות. המחירים, החל ב-177 אלף שקלים

אתר יצרן

למי שלא עקב אחר הנעשה בניסאן בשנים האחרונות, נספר כי האקסטרייל החדש תפס את מקומו של קשקאי פלוס 2, ולכן משמש למעשה כ"מוביל הנוסעים" העיקרי של חטיבת הפרטיות של ניסאן. שנתיים אחרי שפגשנו את הדור החדש שלו, הוא מקבל עדכון שמגיע בימים אלו לישראל (מכירות ראשונות בחודש הנוכחי ללקוחות ניסאן).

מקבץ העדכונים של האקסטרייל 7 מושבים הופיע בחלקו גם בניסאן קשקאי המחודש, החל בעיצוב וכלה במערכות הפנים. הוא קצת יותר ארוך מקודמו (תוספת של 5 ס"מ) אך הצללית של האקסטרייל היא אותה צללית; מאפיינים אסתטיים כמו מכסה מנוע חדש, אנטנת "כריש" ושינויים ליד קשתות הגלגלים מבדלים אותו מהדגם שלפני מתיחת הפנים. פרט לכך, חלו שינויים ביחידות התאורה עם שימוש ב-LED אדפטיבי בדגמים הבכירים וכן חידדו מעט את שבכת ה-V המסורתית.

תא הנוסעים זכה לחצי רפורמה חשובה גם כן. ניסאן עדכנה את בקרת המולטימדיה הראשית של הרכב, ליטשה את המרקמים, שיפרה מעט את בידוד הרעשים, התקינה גלגל הגה חדש ועוד. בגרסאות TEKNA, צויד אקסטרייל גם בחימום למושבים בשתי השורות (השלישית ללא). נפח תא המטען הוא 445 ל' כעת בהפעלה אלקטרונית על ידי הושטת הרגל תחת הסינר האחורי.

קו ההגנה של האקסטרייל חוזק ב-2018 עם שתי מערכות חכמות; לראשונה, הוא מקבל אזהרה על קרבת מכוניות בנסיעה לאחור ובקרת הבלימה האוטונומית שודרגה עם זיהוי הולכי רגל. אלה חוברים לשאר המערכות שלו הכוללות בקרת סטיה מנתיב, זיהוי תמרורים ועוד. בדגמים בכירים יותר גם תמצא מערכת פיקוח על שטחים "מתים" במראות הצד ומצלמות ראיה היקפיות.

את הכוח מקבל קשקאי משני מנועי טורבו-דיזל: הדגם הבסיסי יהיה ה-1.6 ל' עם 130 כ"ס ומעליו, מנוע ה-2.0 ל' עם 177 כ"ס והנעה כפולה. שני המנועים מחוברים לתיבת הילוכים רציפה CVT אקסטרוניק.

המחירים לניסאן אקסטרייל החדש בישראל:
1.6 ל' אסנטה - 177 אלף שקלים.
1.6 ל' טקנה -190 אלף שקלים.
2.0 ל' טקנה הנעה כפולה - 210 אלף שקלים.

נכון לחודש ספטמבר, מסרו קרסו מוטורס מעל 2,600 יחידות מניסאן אקסטרייל מתחילת שנת 2017.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully