וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרצדס AMG נפרדת מה-G קלאס עם 'מהדורה סופית'

24.10.2017 / 14:21

ה-G קלאס החדש ייחשף בשנה הבאה. בינתיים, AMG עורכת לו מסיבת פרידה עם מהדורה מפוארת של דגם ה-65. המחיר, בהתאם

מרצדס G קלאס פיינל אדישן. יצרן, אתר יצרן
מרצדס G קלאס 65 פיינל אדישן. בשנה הבאה, דור חדש/אתר יצרן, יצרן

חטיבת AMG תפרה לחובבי ה-G קלאס הקשוח מתנת פרידה, לרגל החלפתו בשנת 2018 בדור חדש לחלוטין. רכב השטח הגרמני יימכר בחבילת 'פיינל-אדישן' (מהדורה סופית או אחרונה) מובחנת בעיקר על ידי רכיבים קוסמטיים מבחוץ ושימוש בחומרים אקזוטיים בתא הנוסעים ביחס לדגם הרגיל.

התוצאה לפי התמונות היא די דיסקרטית, וסביר שרק מעריציו יצליחו להבחין בכל האלמנטים הקטנים שנוספו. במרצדס AMG השתמשו במוטיב 'ברונזה' מודגש על הגריל הקדמי, הפגושים, חישוקי ה-21 אינטש וכן על הגלגל החלופי שלו.

הביצוע נמשך גם אל תא הנוסעים עם נגיעות ברונזה על רכיבים חשופים ותפירות עשויות תרכובות סיבי פחמן על המושבים והדיפונים בדלתות. כדי שתוכלו אגב להוכיח לחברים שלכם שזו אכן גרסה נדירה, הכיתוב Final Edition מופיע בכמה אזורים בקבינה.

מבחינת מכלוליו, ה-G65 פיינל אדישן אינו שונה מהרכב המקורי עליו מבוסס. לא שאנחנו מתלוננים, כאשר בחרטום שתול מנוע 12 צילינדרים כפול מגדשי טורבו של AMG עם 630 כ"ס מ-6.0 ל' מחובר להנעה כפולה ותיבת 7 הילוכים אוטומטית, שמטיסים את הקוביה השחורה ל-100 קמ"ש ב-5.3שניות ועד 251 קמ"ש מבוקרים אלקטרונית.

ועכשיו לעניין עצמו - מה מצב תזרים המזומנים אצלכם? אז הנה שני פרטים חשובים: מרצדס AMG תייצר רק 65 עותקים מה'פיינל אדישן' של סדרת ה-G קלאס והרוב נחטפו. דבר שני, היא תגבה תמורת כל אחד כזה בסביבות 310-320 אלף יורו.

מי שצמא לפגוש את ה-G קלאס הבא, יאלץ להמתין לאחת מתערוכות הרכב הגדולות ב-2018. על פי פרסומים בגרמניה הוא ישמור על הפרופורציות המקוריות שלו עליהן חתמה מרצדס ב-1979, כמו גם על היכולות הגבוהות שלו הרחק מהכביש הסלול.

  • עוד באותו נושא:
  • מרצדס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully