וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושות רעש להעלאת המודעות לסרטן השד

24.10.2017 / 19:59

מועדון הארלי דוידסון בישראל וקבוצת הפייסבוק 'גמאני' יערכו בשישי הקרוב מסע משותף, להעלאת המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד ובקריאה לנשים ללכת ולהיבדק

מסע הארלי דיוויסון להעלאת המודעות לסרטן השד. יח"צ, ניר בן טובים
גם השנה, מועדון הארלי דיווידסון ונשות קבוצת "גמאני" ייצאו למסע/ניר בן טובים, יח"צ

כולנו מכירים את הרעש שהארלי אחד יכול לעשות, וכשנתקלים בחבורת רוכבים, ממש אי אפשר להישאר אדישים. את האפקט הזה בדיוק הולכים לנצל ביום שישי הקרוב, כדי לעודד את המודעות לסרטן השד.

האירוע "גמאני עושה רעש" נערך ביוזמת בנות קבוצת הפייסבוק " גמאני – גם אני חליתי בסרטן השד", קבוצת פייסבוק לתמיכה בנשים חולות ומחלימות מסרטן השד ובשיתוף עם אלבר, יבואנית הארלי דוידסון בישראל.

האירוע יתחיל בשעות הבוקר, בהפנינג ססגוני עם עמדות מסאג', פינוקים ומוזיקה טובה להנאת המשתתפים. לאירוע יגיעו עשרות רוכבי אופנועים ועשרות נשים אשר החלימו ממחלת סרטן השד או מתמודדות עמה כיום. במקום תוצב ניידת ממוגרפיה, בה ניתן יהיה לעבור בדיקה לגילוי מוקדם.

לאחר מכן, עשרות רוכבי הארלי דוידסון ירכיבו את נשות גמאני בחולצות ורודות ויצאו למסע ברחבי תל אביב כדי "לעשות רעש" ולהעלות את המודעות לסרטן השד. המסע יסתיים בקניון עזריאלי בתל אביב, שם הנשים ירדו מהאופנועים ויצאו לפעילות הסברתית הקוראת לנשים לצאת ולהיבדק על מנת להציל חיים, ולהתמודד טוב יותר עם המחלה שמידי שנה מאובחנות בה כ-5,000 חולות חדשות.

האמצעי היעיל ביותר למאבק במחלה הוא באמצעות גילוי מוקדם; הסיכויים להחלמה גדלים ככל שהאבחון נעשה מוקדם יותר, כשאחוז הריפוי עומד על 90% באם אכן היא מאובחנת בזמן, ועל כן מטרת האירוע היא לשכנע ולעודד נשים נוספות לבצע בדיקה לגילוי מוקדם.

האירוע יתקיים ביום ו' 27/10/2015 החל מהשעה 08:30 ברחבת סוכנות הארלי דוידסון שבחולון, רחוב המלאכה 6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully